Dit Navn: Marc
Dit Minecraft Navn: Mli
Alder: 23
Sted: Kongernes by, Roskilde.
Interesser: Jamen dog, KÆMPE interesse indenfor planter ( derfor jeg er gartner af guds nåde), Gaming (lige pt. mest LoL, og lidt minecraft da jeg har manglet en ordenlig server at spille på), skater, venner, og de gamles grimme grimme hund Bello (Han er virkelig grim).
Minecraft erfaring: Købte minecraft dengang det var i alfa testing (Hell yea.) og har spillet en god sjat multiplayer på forskellige servere, manglede dog en hvor der ikke blev griefet, så har ikke spillet i noget tid, hvilket jeg selvfølgelig håber at kunne ændre på ved at komme ind på jeres server
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en kammerat der hedder Benjamin, aka. Ninjastick.
Venner på serveren? Ninjastick.
Hvorfor vil du joine vores server: Jamen det er fordi jeg har hørt om den igennem en kammerat der har været med til at bygge nogle ting og sager derinde, og han har kun snakket posetivt om den.
Har desuden ledt efter sådan en dansk server hvor man kan få lov at bygge uden at være nervøs for at komme tilbage til en kæmpe krater.
Ting jeg tror jeg ville kunne bidrage med til serveren, jeg er jo gartner, så har sindsygt mange ideer til kæmpe haver osv, men generalt også en lidt langt ude fantasi, oooog er skide hjælpsom hvis folk skal have hjælp til at bygge...
(Og så er jeg bare i bund og grund AWESOME!)
Har du læst og forstået reglerne? Det kan du bide spids på.. (Ja..)
Mli´s awesome ansøgning.
- xcanner
Re: Mli´s awesome ansøgning.
Gedkendt, hop ind på serveren og få en lille test.
It's all about the community