Ban?

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Rekalty

Re: Ban?

Post by Rekalty »

Thor, du har stadig ansvar for din egen konto/bruger på vores server, det er ikke fordi vi vælger at ikke tro på hvad du siger, men vi har denne regel for at forhindre at folk kan bortforklare de handlinger der spores til deres bruger, med at "It wasnt me, it was the onearmed man!" ala-undskyldning. :)
julemand101

Post by julemand101 »

Det skal lige siges at hvis der sker det mindste igen så er det perm. ban uden nogen mulighed for at blive tilgivet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
TheThozi

Post by TheThozi »

Marcus007363 wrote:Og hold øje med din bror... Hvis historen altså er rigtig? :D
Den er skam rigtig, skal nok holde øje med ham (:
TheThozi

Post by TheThozi »

julemand101 wrote:Det skal lige siges at hvis der sker det mindste igen så er det perm. ban uden nogen mulighed for at blive tilgivet.
Forstået
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Skal lieg se om jeg forstår din historie... Du var over ved en ven, men din computer var tændt, og inde på Minecraft og denne server?
Virker lidt weird ikke at slukke den, men hvis man har en auto farm er det self smart nok
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
miscje

Post by miscje »

Casper, man kan sætte Minecraft til at huske brugernavn og kode, samt serverens adresse står der allerede.
You stay classy
Supardry

Post by Supardry »

men en 5 årig dreng? hatten af for den knægt.

Typen der udvikler et nyt styresystem i kælderen som 19 årig :lol:
miscje

Post by miscje »

Supardry wrote:Typen der udvikler et nyt styresystem i kælderen som 19 årig :lol:
Hehe, ja han skal nok sikre familiens fremtidige økonomi.
Men man skal bestemt ikke undervurdere 5-årige. Det lærte jeg da jeg arbejdede som pædagogmedhjælper. Dermed ikke sagt, at undskyldningen er rigtig eller ej. Jeg siger det bare...
You stay classy
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Ja... Hvis Pcen var tændt selvfølgelig, og han vidste hvilket ikon, og hvad knap og sådan... Men hvis Nu han har set storebroren gøre det 100 gange selvfølgelig :)
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
TheThozi

Post by TheThozi »

Historien er 100 procent rigtig kan jeg fortælle jer, men er ikke blevet unbanned endnu? det er den 1 september kl 14.108
Post Reply