Navn: Mit navn er Lasse.
Minacraft navn: mit minecraft navn er lass7212, det er i hvertfald til at huske .
Alder: jeg er 13 år og kunne godt tænke mig at spille på en god Dansk sever .
Adresse: Danmark, Midt jylland Silkeborg.
interesser: Mine interesser er skak (det gør mig ikke nødvendigvis til en nørd ) jeg har også andre computer interesser end Minecraft som Massefect og Call Of Duty men Minecraft er det bedste.
Minecraft Experience: jeg har spille minecraft silde Alpha vesionen jeg er ikke helt sikker men jeg tror det var cirka to måneder efter Alpha udkom offentligt.
Vender: en ny vend fra Silkeborg bibliotek stærkt anbefalede denne sever. dog ved jeg kun hans Minecraft Navn er Marcus????
Hvorfor jeg gerne vil være medlem: Som sagt blev jeg stærkt anbefalet til severen. og jeg er meget inponeret ad den .
Har du læst og forstået reglerne?: Ja jeg har læst og forstået reglerne og jeg fuldt ud aceptere dem.
Ansøgning
- hknurse
Re: Ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
ps. Kan du skrive mere om dine erfaringer omkring hvad du har bygget og om du har spillet på andre multiplayerservere osv?
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
ps. Kan du skrive mere om dine erfaringer omkring hvad du har bygget og om du har spillet på andre multiplayerservere osv?
- Marcus007363
Re: Ansøgning
når han snakker om venner på serveren snakker han faktisk om mig. (Han kunne nok bare ikke huske mit ingame navn som er det samme som mit navn på forum).
(y)
- CptTomatoKing