ansøgning fra kborgsroem
- kborgsroem
ansøgning fra kborgsroem
hej mit navn er kborgsroem (minecraft navn) jeg har spillet minecraft i et halvt år og kender wozfox som allerede spiller på denne server. jeg har intentioner i at bygge og er øvet i det. jeg vil gerne med fordi jeg kender nogle der siger det er en fantastisk server
- Casper98dk
Re: ansøgning fra kborgsroem
Følg templaten viewtopic.php?f=8&t=744
Den der kan ingen tage seriøst... Brug en lille time på det - ellers bliver den ikke accepteret
Den der kan ingen tage seriøst... Brug en lille time på det - ellers bliver den ikke accepteret
- KayL0w
Kunne ikke sige det bedre selv, casper..
- Casper98dk
mange tak kaylow
- Gulerod
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- CptTomatoKing