Det er helt ufatteligt hvad folk laver af kreationer i Minecraft. Her er lidt til inspiration
http://thevoxelbox.imgur.com/
Minde-blowing Minecraft Creations!
- Wufei
Minde-blowing Minecraft Creations!
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
- Marcus007363
Re: Minde-blowing Minecraft Creations!
NIce bygninger men det er (for mig) ikke de vildeste ting jeg har set prøv at gå ind og skriv minecraft top 5 creations ale de ting der bliver vist der inde er kun blevet brugt en uge på og de fleste ting er massive og er lavet direkte fra bunden.
(y)
- CasperSK
Nice link Wufei.
Jeg mangler selv lidt inspiration til hvad jeg skal bygge nu hvor fængslet er færdig.
dog har jeg lidt problemer med at komme igang, for jeg har 2-3 ideer men kan ikke finde de rigtige steder de skal bygges, eller hvordan de skal bygges.
Jeg mangler selv lidt inspiration til hvad jeg skal bygge nu hvor fængslet er færdig.
dog har jeg lidt problemer med at komme igang, for jeg har 2-3 ideer men kan ikke finde de rigtige steder de skal bygges, eller hvordan de skal bygges.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- Casper98dk
CSk du kan bygge nær mig plz
- CptTomatoKing
Så ser man de der rum ting og tænker: vi bør have sådan en tom bane!
ps der er hvis stadig lidt plads omkring undervands byen hvis du har et projekt der passer ind ved siden af CasperSK
ps der er hvis stadig lidt plads omkring undervands byen hvis du har et projekt der passer ind ved siden af CasperSK
⚒ To mine, or not to mine...
- CasperSK
jeg tror bare jeg slagter et bjerg eller to.
min plan er et hydro-kraftværk og noget jeg samler materialer til nu, the white cathedral
min plan er et hydro-kraftværk og noget jeg samler materialer til nu, the white cathedral
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- mkh1982