Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Noahbv

Ansøgning

Post by Noahbv »

Mit navn: Nicholas

Mit Minecraft navn: noahbv

Alder: jeg er 13 år gammel og har fødselsdag i sommerferien

sted: synderjylland i en stor by der hedder esbjerg

Interesser: jeg intresser migfor fodbold og har næsten spillet det i 8 år mit yndlings fodbold hold er chelsea,jeg intresser mig også for mig Minecraft som jeg har spillet i 3 måneder, motorsport kan jeg godt li fordi jeg kan godt li fart og spænding, jeg har også kørt crosser i 2 eller 3 år også gad jeg ikke det mere

Minecraft Efaring: jeg har spillet minecraft i sanrt 3 måneder og jeg har kun spillet singleplayer og det er blevet kedeligt efterhånden jeg kan godt li at bygge ting og leder efter ting i grotter og jeg kender mange ting som man kan lave

Jeg har hørt om minecraft serveren gennem nogle af mine venner som er på serveren fx kew04life og dksoren300398

Venner på serveren: jeg har to venner på serveren de hedder kew04life og dksoren300398

jeg vil gerne joine serveren fordi at den har nogle gode regler og har hørt fra nogle af mine venner at i er hjælpsomme over for andre også fordi jeg gerne ville spille sammen med mine venner og jeg synes også det er fedt det i bygger og jeg kunne også godt tænke mig at bygge noget sammen med mine venner også synes jeg bare deter fedt at være sammen med andre mennesker og lære dem at kende.

Jeg har læst og forstået reglerne
Last edited by Noahbv on 29 Aug 2011, 20:08, edited 2 times in total.
kirkhammer

Re: Ansøgning

Post by kirkhammer »

Mit navn: Nicholas

Mit Minecraft navn: noahbv

Alder: 13 år

sted: synderjylland

Interesser: fodbold, Minecraft, motorsport, computer

Minecraft Efaring: jeg har spillet minecraft i sanrt 4 måneder og jeg har kun spillet singleplayer og det er blevet lidt kedeligt

Jeg har hørt om minecraft serveren gennem nogle af mine venner som er på serveren fx kew04life og dksoren300398

Venner på serveren: kew04life og dksoren300398

jeg vil gerne joine serveren fordi at den har nogle gode regler og har hørt fra nogle af mine venner at i er hjælpsomme over for andre også fordi jeg gerne ville spille sammen med mine venner og jeg synes også det er fedt det i bygger og jeg kunne også godt tænke mig at bygge noget sammen med mine venner.

Jeg har læst og forstået reglerne
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
The kirkhammer has spoken.
kirkhammer

Post by kirkhammer »

bedre jeg godkender din ansøgning
The kirkhammer has spoken.
Rekalty

Post by Rekalty »

Dual-testet og promoted :D