PennisPuff wrote:min ansøgning ikke andet: vi sad vist på mathiases pc, og snakkede og så spurgte han om jeg ikke ville ind på minecraft.dk og spille med ham, han skulle nok gøre det hele. så sagde jeg ja, og så på, hvor han så gik om og tog en af de bagerste ansøgninger som var accepteret, satte mit game navn i stedet for det andet og en ny alder, så submitet han. og de godkendte et par dage efter.
Hej
Jeg blaner mig normalt ikke i hvem der bliver sagt ok til eller ikke, men vil du forklare mig hvad der i din ansøgning der passer, når du skriver følgende:
citat fra din egne udtagelses satte mit game navn i stedet for det andet og en ny alder, så submitet
kirkhammer skrev online at han lige ville snakke det igemmen med sin kone om jeg skulle rejektes eller promotes (må det være) og så bagefter vende det hele med dig. jeg vil bare gerne høre om i havde glemt mig eller fundet ud af noget da jeg gerne vil bygge en pvp arena
PS kan ikke spille de næste par dage tager til en dansk camping plads, men vil prøve at få mathias til at holde øje med tråden
god damn efter 15 dage før man at vide den er i glemme kassen.. men ok skal arbejde imorgen hele dagen og tirs. cph onsdag i dont now men ku man da så ikke sætte mig på prøve i en uge og så se ? eller promote mig og banne mig hvis der sker det mindste (som der ikke vil)