min ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
PennisPuff

min ansøgning

Post by PennisPuff »

Mit navn er Dennis Nielsen, også kaldet pennis, D og andre kælenavne ;)

Mit Minecraft navn er: PennisPuff

Alder: jeg er 16 år og er lige blevet færdi med 9. klasse i folkeskolen og skal over i en 10. ;)

Sted: bor på falster, i en landsby mellem Marielyst, Nykøbing og Gedser ;)

Interesser: spil, minecraft self. Metal drift, counter strike: source, day of defeat: source, arbejde, alkohol!, holde små hygge fester. Har dog gået til karate men stoppede for en måned siden, da jeg havde noget mit mål nemlig at få sort bælte ;) så i kan bare komme an ;)

Minecraft erfaring: har spillet meget Classic, hvor man bare kan bygge men ikke gemme. Men har dog mest spillet på server. Har spillet i minecraft.dk på ”ulovlig vis” hvor jeg har bygget en kæmpe borg og andre ting skulle bland andet til at bygge fodbold stadium og nogle pvp arenaer. Men blev bannet fra serven på grund af kopiering af applikation.
Fakta: fik Minecraft i februar. Begyndte på Minecraft.dk ved marts-april og spillede 2 timer hver dag på den indtil midt i juni.

Jeg kender: mathias100and

Jeg vil gerne joine jeres server fordi: jeg synes det er nogle fair regler at stille op.
der ”sker” noget på serveren, så der ikke kun er 2 på en server.
Jeg kan rigtig godt lide skyworld synes det en fed ting, og vil gerne bygge der ;) synes dog normal world er del forvirrende (farveblind kan det måske skyldes), jeg kunne også rigtig gerne tænk på at bygge nogle arenaer i PvP ;)

Jeg har læst og forstået alle bortset fra jeg har et spørgsmål til et, er Zan`s minimap cheat? ;)

Ting du bør vide om mig: stammer, nuance farveblind, nstanus og har briller (for lav styrke).
Mit arbejde fylder meget af mine dage i sommer – tiden, da jeg kan være alle steder for jeg mange vagter. Jeg er blevet meget moden på mit arbejdet og har arbejdet der siden jeg var 13 år ;9

Hilsen Dennis/PennisPuff ;)
Last edited by PennisPuff on 24 Jul 2011, 12:00, edited 1 time in total.
andreas95

Re: min ansøgning

Post by andreas95 »

Må man spørge hvorfor en del af dine sætninger slutter på: J ?
PennisPuff

Post by PennisPuff »

ved ikke hvad der er sket skrev det i word og kopierede det over, der er ikke de der J i word -.- totalt fail fra min side ;) og tak fordi du skriver det :)
PennisPuff

Post by PennisPuff »

det var mine smileyer :)
skriv endelig hvis der er flere fejl :)
maja4626

Post by maja4626 »

Bor selv på Falster <3
Image
kirkhammer

Post by kirkhammer »

hvorfor valgte du at snyde dig adgang til en server? det er ikke en god start og kan jeg så regne med du ikke snyder her? kan du se mit dilemma? dog er ærlighed en god ting...
The kirkhammer has spoken.
PennisPuff

Post by PennisPuff »

Kan godt se dit dilemma. Ville så gerne ind på den anden server og da jeg ikke fattede forummet dengang fik jeg mathias til at gøre det hele. men vil du nok ikke godt giv mig en chance? evt. vi kan prøve at skrive over serveren (sider på min ipod, det lidt svært). jeg ved dog ikke hvad jeg skal skrive så du tror mig... udover at jeg har brugt lang tid på min ansøgning og har tjekket både rekjektet, promotet og acceptet, for at bevise at jeg ikke snyder og er moden. jeg håber du forstår at mig. Hilsen PennisPuff/Dennis
mathias100and

Post by mathias100and »

set ham på plads D
kirkhammer

Post by kirkhammer »

nej men ser du hvis du nu heller ikke lige "forstår" vores regler er det så også bare nemmere at snyde... jeg kan god se at du har gjort dig umage med din ansøgning... men jeg kunne rigtigt godt tænke mig at du forklarede helt præcis hvad det var du snød med og ikke mindst hvordan....
The kirkhammer has spoken.
PennisPuff

Post by PennisPuff »

min ansøgning ikke andet: vi sad vist på mathiases pc, og snakkede og så spurgte han om jeg ikke ville ind på minecraft.dk og spille med ham, han skulle nok gøre det hele. så sagde jeg ja, og så på, hvor han så gik om og tog en af de bagerste ansøgninger som var accepteret, satte mit game navn i stedet for det andet og en ny alder, så submitet han. og de godkendte et par dage efter.
Post Reply