Argh! Nu er jeg virkeligt nød til at spørge! De der kister, som står i SC, ved metroerne, er de til fri afbenyttelse, eller? For jeg tror da nok jeg har lånt en engang O.o.
ChristinaKipker wrote:Argh! Nu er jeg virkeligt nød til at spørge! De der kister, som står i SC, ved metroerne, er de til fri afbenyttelse, eller? For jeg tror da nok jeg har lånt en engang O.o.
Jeg tror nok vi har tømt dem fordi folk stjal alle de carts vi lagde deri, eller glemte at lægge dem tilbage hedder det vel. Men jeg skal nok lige smutte en runde her idag og se efter.
ChristinaKipker wrote:Argh! Nu er jeg virkeligt nød til at spørge! De der kister, som står i SC, ved metroerne, er de til fri afbenyttelse, eller? For jeg tror da nok jeg har lånt en engang O.o.
Skal du stjæle mine minecarts ?
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
Ok jeg har været en tur rundt nu og dispenserne er tomme, men kisten på vores hovedbanegård er der stadig carts i. Den er ikke låst så svage sjæle kan snuppe carts hvis de vil, men det er stadig tyveri hvis man gør det.
Jeg smider lige et screenshot af den seneste aktivitet i kisten. Så kan folk med røde ører evt. retunere en cart hvis de har glemt det