Den forstår jeg så ikke lige?fatKaizer wrote: Selvom der ikke er noget admin opsyn, håber jeg stadig at i vil indføre visse guidelines, så serveren ikke bliver 100% kaos. Om ikke andet, vil jeg da foreslå (som jeg har set det gjort på en anden server) at i opfordre til kaos, på alle positive x-koordinater, og opfordre til fred på de negative
Fjern begrænsninger på adventure.
- xcanner
Re: Fjern begrænsninger på adventure.
It's all about the community
- julemand101
Det han mener er at der er forskellige regler om man er på positiv x koordinat og negativ x koordinat. Altså at der er krig på den ene side og fred på den anden. Jeg synes så ikke det giver nogen mening da det jo netop er det vi løser med worlds.xcanner wrote:Den forstår jeg så ikke lige?fatKaizer wrote: Selvom der ikke er noget admin opsyn, håber jeg stadig at i vil indføre visse guidelines, så serveren ikke bliver 100% kaos. Om ikke andet, vil jeg da foreslå (som jeg har set det gjort på en anden server) at i opfordre til kaos, på alle positive x-koordinater, og opfordre til fred på de negative
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Casper98dk
Ikke (overhovedet!) for at tage side til nogen af jer, forskellen er jo så at på test og starten af Crafters kunne ALLE komme ind, det han snakker om er jeg kun os brugere... Jeg syntes værken fra eller til, men ville lige add det...julemand101 wrote:Kaffe:
Jeg forstår ikke hvad du mener. Vi har faktisk sådan en test allerede i gang der hedder vanilla 1.0 og der er sket ødelæggelser selvom det er utroligt der ikke er sket mere. Hver gang der kommer en ny Minecraft version kører vi en test server med denne nye version og laver den vanilla og hver eneste evige gang går det helt galt. Så jeg vil gerne høre hvordan du kan tro at det hjælper at lave endnu et eksperiment.
Jeg syntes om ideen om et "lawless" område/verden men kommer der også et alm PvP eller adventure, vi kan lave vores mobtraps ´n´ stuff i?
julemand101 wrote: Det han mener er at der er forskellige regler om man er på positiv x koordinat og negativ x koordinat. Altså at der er krig på den ene side og fred på den anden. Jeg synes så ikke det giver nogen mening da det jo netop er det vi løser med worlds.
Jeg tror det han troede var at det var nomal verden? eller noget. im not sure...
- fatKaizer
Det lyder i hvert fald til at adventure bliver bevaret som den er nu - resat, men samme settings. Mens PvP bliver lovløs legeplads. Jeg håber dog stadig der er plads til at man kan bygge arenaer og hoste kampe, uden det bliver smadret.Casper98dk wrote:Jeg syntes om ideen om et "lawless" område/verden men kommer der også et alm PvP eller adventure, vi kan lave vores mobtraps ´n´ stuff i?
Nope Jule forstod det helt rigtigt. Men det lyder til at de har flere eksempler på at ord ikke er nok til at påvirke folks opførsel Det er en regel fra en vens server, men den var både mindre, samt alle der spillede der, enten kendte ham eller kendte en der gjorde.Casper98dk wrote:Jeg tror det han troede var at det var nomal verden? eller noget. im not sure...
- julemand101
fatKaizer:
Vi regner med at der kommer en PvP arena i vores normal world map men der arbejdes vidst stadig på projektet. På den måde undgår vi problemet med at skulle genbygge denne.
Vi regner med at der kommer en PvP arena i vores normal world map men der arbejdes vidst stadig på projektet. På den måde undgår vi problemet med at skulle genbygge denne.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- bobiboblolo
Så der kommer et lovløst World med PvP og det hele, og en PvP arena i normal, men som Casper siger kommer der også en SMP uden PvP?
- xcanner
Ja, adventure world, dog stadigvæk kun en midlertidigt world.bobiboblolo wrote:Så der kommer et lovløst World med PvP og det hele, og en PvP arena i normal, men som Casper siger kommer der også en SMP uden PvP?
- Sighvatur
Kan være det er helt off topic, men hvad med nether?
Bliver det også et lovløst område?
-Sighvatur
-Sighvatur
- Casper98dk
Bare lige så iforstår mig rigtigt, jeg var lidt ligeglad om det var et PvP område bare der ikke blevet greifet, men det er nok bedst det bliver et SMP uden PvP som i siger ;Dbobiboblolo wrote:Så der kommer et lovløst World med PvP og det hele, og en PvP arena i normal, men som Casper siger kommer der også en SMP uden PvP?
- xcanner
NejSogic wrote:Kan være det er helt off topic, men hvad med nether?
-Sighvatur