rallentof wrote:til bobi..
jo det tager bare meget længere tid og bliver sværere
Tror ikke rigtigt det bliver sværere
det er så din mening og jeg har min folk er forkellige og har forskellige meninger.Min erfaring tyder på at der hvor jeg har brugt fly er det blevet bedere, men jeg siger ikke at det bliver dårligere, måske er det bare mig
maja4626 wrote:
det er så din mening og jeg har min folk er forkellige og har forskellige meninger.Min erfaring tyder på at der hvor jeg har brugt fly er det blevet bedere, men jeg siger ikke at det bliver dårligere, måske er det bare mig
Altså det er grimt hvis man ikke bruger Fly? WTH?
jeg siger jo at det ting jeg har lavet blev dårlige uden fly men nu hved jeg jo ikke hvad i kan
så det siger jeg ikke og er stadig med på procektet (for at prøve at lave noget nice uden fly)
skaberen af ingen ting og intet andet( hvis i har nogle fede builds plzz pm mig:-)
rallentof wrote:jeg siger jo at det ting jeg har lavet blev dårlige uden fly men nu hved jeg jo ikke hvad i kan
så det siger jeg ikke og er stadig med på procektet (for at prøve at lave noget nice uden fly)
Det hedder jord, også at fjerne jord ;O
Kan ikke rigtigt forstå hvorfor det bliver dårligere?
julemand101 wrote:Vi tillader ikke at folk flyver på serveren. Størstedelen af vores bygningsværker er lavet uden flyvende personer og det kan sagtens lade sig gøre!
det er jeg helt med på julle, men det kræver bare meget mere arbejde hvis man bygger rigtig stort
skaberen af ingen ting og intet andet( hvis i har nogle fede builds plzz pm mig:-)
rallentof wrote:jeg siger jo at det ting jeg har lavet blev dårlige uden fly men nu hved jeg jo ikke hvad i kan
Det hedder jord, også at fjerne jord ;O
Kan ikke rigtigt forstå hvorfor det bliver dårligere?
det er jo hvis man ikke bruger jord