Det kunne da være meget fedt og lave
Vil da prøve det
Altså i minecraft vision
Minecraft objekt
- rallentof
Re: Minecraft objekt
bliver nok alt for stor hvis det skal se godt ud og uden fly bliver den ikke rigtig god men er eller med på ideen efterr opdateringen da jeg har 1.1. et eller andet
skaberen af ingen ting og intet andet( hvis i har nogle fede builds plzz pm mig:-)
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
- julemand101
Du har nok nærmere 1.0.1rallentof wrote:bliver nok alt for stor hvis det skal se godt ud og uden fly bliver den ikke rigtig god men er eller med på ideen efterr opdateringen da jeg har 1.1. et eller andet
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- bobiboblolo
rallentof wrote:bliver nok alt for stor hvis det skal se godt ud og uden fly bliver den ikke rigtig god men er eller med på ideen efterr opdateringen da jeg har 1.1. et eller andet
Så hvis man ikke kan flyve så kan man ikke bygge den godt?
- rallentof
til bobi..
jo det tager bare meget længere tid og bliver sværere
skaberen af ingen ting og intet andet( hvis i har nogle fede builds plzz pm mig:-)
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
- rallentof
ja det har du ret i men jeg skriver 1.1 et eller andret fordi jeg ikke kan huske hvad den version hedder og tror faktisk det er 1.0.2julemand101 wrote:Du har nok nærmere 1.0.1rallentof wrote:bliver nok alt for stor hvis det skal se godt ud og uden fly bliver den ikke rigtig god men er eller med på ideen efterr opdateringen da jeg har 1.1. et eller andet
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
- maja4626
rallentof wrote:til bobi..
Tror ikke rigtigt det bliver sværere
- julemand101
1.0.2 er ikke udkommet så det er umuligt.rallentof wrote:ja det har du ret i men jeg skriver 1.1 et eller andret fordi jeg ikke kan huske hvad den version hedder og tror faktisk det er 1.0.2julemand101 wrote:Du har nok nærmere 1.0.1rallentof wrote:bliver nok alt for stor hvis det skal se godt ud og uden fly bliver den ikke rigtig god men er eller med på ideen efterr opdateringen da jeg har 1.1. et eller andet
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- rallentof
1.0.2 er ikke udkommet så det er umuligt.[/quote]julemand101 wrote:
så husker jeg forkert
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
- rallentof
det er så din mening og jeg har min folk er forkellige og har forskellige meninger.Min erfaring tyder på at der hvor jeg har brugt fly er det blevet bedere, men jeg siger ikke at det bliver dårligere, måske er det bare migmaja4626 wrote:rallentof wrote:til bobi..
Tror ikke rigtigt det bliver sværere
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL