bliver nok alt for stor hvis det skal se godt ud og uden fly bliver den ikke rigtig god men er eller med på ideen efterr opdateringen da jeg har 1.1. et eller andet
skaberen af ingen ting og intet andet( hvis i har nogle fede builds plzz pm mig:-)
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
rallentof wrote:bliver nok alt for stor hvis det skal se godt ud og uden fly bliver den ikke rigtig god men er eller med på ideen efterr opdateringen da jeg har 1.1. et eller andet
rallentof wrote:bliver nok alt for stor hvis det skal se godt ud og uden fly bliver den ikke rigtig god men er eller med på ideen efterr opdateringen da jeg har 1.1. et eller andet
Så hvis man ikke kan flyve så kan man ikke bygge den godt?
Du har nok nærmere 1.0.1
ja det har du ret i men jeg skriver 1.1 et eller andret fordi jeg ikke kan huske hvad den version hedder og tror faktisk det er 1.0.2
skaberen af ingen ting og intet andet( hvis i har nogle fede builds plzz pm mig:-)
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Du har nok nærmere 1.0.1
ja det har du ret i men jeg skriver 1.1 et eller andret fordi jeg ikke kan huske hvad den version hedder og tror faktisk det er 1.0.2
rallentof wrote:til bobi..
jo det tager bare meget længere tid og bliver sværere
Tror ikke rigtigt det bliver sværere
det er så din mening og jeg har min folk er forkellige og har forskellige meninger.Min erfaring tyder på at der hvor jeg har brugt fly er det blevet bedere, men jeg siger ikke at det bliver dårligere, måske er det bare mig
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL