Har faktisk tænkt længere over den her (om der skulle være xp for mining), og har også snakket med julemand101 om det.
Er personligt kommet frem til at grunden til at man ikke standard får xp for at mine, er nok for at "tvinge" spilllere til andre "faser" af spillet, såsom at kæmpe imod mobs. Dvs. man får ikke alle "goder" ved at lave 1 ting (at mine), men tvinges til andre faser af spillet såsom at kæmpe mod mobs (eller bygge mob farms).
Exp for mining
- xcanner
Re: Exp for mining
It's all about the community
- bobiboblolo
xcanner wrote:Har faktisk tænkt længere over den her (om der skulle være xp for mining), og har også snakket med julemand101 om det.
Er personligt kommet frem til at grunden til at man ikke standard får xp for at mine, er nok for at "tvinge" spilllere til andre "faser" af spillet, såsom at kæmpe imod mobs. Div. man får ikke alle "goder" ved at lave 1 ting (at mine), men tvinges til andre faser af spillet såsom at kæmpe mod mobs (eller bygge mob farms).
Ellers er der jo stadig muligheden at handle med folk.
- Casper98dk
Reklamere man lige for sig selv der?bobiboblolo wrote:xcanner wrote:Har faktisk tænkt længere over den her (om der skulle være xp for mining), og har også snakket med julemand101 om det.
Er personligt kommet frem til at grunden til at man ikke standard får xp for at mine, er nok for at "tvinge" spilllere til andre "faser" af spillet, såsom at kæmpe imod mobs. Div. man får ikke alle "goder" ved at lave 1 ting (at mine), men tvinges til andre faser af spillet såsom at kæmpe mod mobs (eller bygge mob farms).
- bobiboblolo
Nej så havde jeg sagt at jeg tilfældigvis sælger rigtig gode pickaxes i tradeforumet. Men det sagde jeg ikke velCasper98dk wrote:Reklamere man lige for sig selv der?bobiboblolo wrote:xcanner wrote:Har faktisk tænkt længere over den her (om der skulle være xp for mining), og har også snakket med julemand101 om det.