http://forums.bukkit.org/threads/fun-fi ... 597.49883/
Som topic antyder er det et plugin der gør at man får exp af at mine.
Dette plugin kan configureres meget og ser ret simpelt ud.
Exp for mining
- Sighvatur
- Marcus007363
Re: Exp for mining
Jeg ved at Xcanner og Jule vil gerne have det så meget vanillia som muligt men på samme tid nede på et minimum i griefing så tror ikke at de ville acceptere det men good luck
(y)
- Rekalty
mcMMO giver spillet lidt RPG elementer, men da Crafters holdes så tæt på "Vanilla" tvivler jeg stærkt på at nogle mods af den slags vil blive lagt ind på serveren
- CptTomatoKing
Underligt.. Jeg ville sige at en ting som det der train mod vi har fået er meget mindre vanilla ind exp for at mine...
Jeg har ikke noget imod det der train mod (selvom man køere hurtigere ind min pc kan loade verden og ens cart ka køre fra en hvis man hopper ud så er det en mega god feture til metroen (og UB's nye interne railroad)).
Når alle de igangværende projekter i UB er færdig ska jeg jo nok til at mine ud til en ny del.. Og jeg vil da ikke sige nej til lidt ekstra exp
Jeg har ikke noget imod det der train mod (selvom man køere hurtigere ind min pc kan loade verden og ens cart ka køre fra en hvis man hopper ud så er det en mega god feture til metroen (og UB's nye interne railroad)).
Når alle de igangværende projekter i UB er færdig ska jeg jo nok til at mine ud til en ny del.. Og jeg vil da ikke sige nej til lidt ekstra exp
⚒ To mine, or not to mine...
- xcanner
Indtil videre har vi ikke planer om dette. Og hvis man skulle introducere et exp. mod, ville det helt sikkert kun give exp. for at bygge!
It's all about the community
- Pars
Så får RLarsen aldrig XPxcanner wrote:Indtil videre har vi ikke planer om dette. Og hvis man skulle introducere et exp. mod, ville det helt sikkert kun give exp. for at bygge!
- CptTomatoKing
Sidst jeg kikkede var Xcanner lige over RL på top 10 miners
⚒ To mine, or not to mine...
- RLarsen