Min ansøgning
- Scrollzz
Re: Min ansøgning
Tror julemanden skal kigge lidt på det
- coladay
Det håber jeg også.
Altså indtil videre har julemanden hvert fald ikke skuffet mig. Han har da trods alt altid givet mig gaver til jul
Altså indtil videre har julemanden hvert fald ikke skuffet mig. Han har da trods alt altid givet mig gaver til jul
- xcanner
Det er et bevist valg fra min side, så spillere ikke ændre deres ansøgninger mm. efter de er blevet VIP og evt. bannet.Scrollzz wrote:True story!
viewtopic.php?f=23&t=3529&p=22385#p22392
PS. Er jeg den eneste der ikke kan edit mine indlæg? Er det kun 1# der kan ændres?
It's all about the community
- Scrollzz
Fik det også at vide af Jule... Min fejlxcanner wrote:Det er et bevist valg fra min side, så spillere ikke ændre deres ansøgninger mm. efter de er blevet VIP og evt. bannet.Scrollzz wrote:True story!
viewtopic.php?f=23&t=3529&p=22385#p22392
PS. Er jeg den eneste der ikke kan edit mine indlæg? Er det kun 1# der kan ændres?
- coladay
Hej Xcanner.
Kan du ikke slette min ansøgning helt? Som skrevet før har jeg ikke længere lyst til at den skal ligge her
Håber det kan lade sig gøre
-Coladay
Kan du ikke slette min ansøgning helt? Som skrevet før har jeg ikke længere lyst til at den skal ligge her
-Coladay
- FedeAnderzen
Så kan vi jo ikke se senere hen at du allerede har ansøgt en gang,coladay wrote:Hej Xcanner.
-Coladay
Hvorfor vil du gerne have den slettet ?
- coladay
Jeg vil ikke have at folk skal se den mere, og jeg er jo alligevel bannet, så det kan jo gøre ligemeget om jeg sender en ansøgning mere.
-coladay
-coladay
- coladay
Hej igen.
Jeg føler ikke at jeg har fået svar på mit spørgsmål, hvor jeg spurgte om i kunne fjerne min ansøgning.
-Coladay
Jeg føler ikke at jeg har fået svar på mit spørgsmål, hvor jeg spurgte om i kunne fjerne min ansøgning.
-Coladay
- xcanner
Nej, vi fjerner ikke din ansøgning!coladay wrote:Hej igen.
-Coladay
It's all about the community
- julemand101
Undskyld jeg ikke har svaret noget før men krav om sletning af indlæg skal sendes via PM systemet til mig eller xcanner (hvilket du naturligvis ikke kunne vide).
Jeg har skrevet mit svar på din klage i klagetråden og så håber jeg du sender mig en mail med en korrekt formuleret forespørgsel.
Jeg har skrevet mit svar på din klage i klagetråden og så håber jeg du sender mig en mail med en korrekt formuleret forespørgsel.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.