Min ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
coladay

Min ansøgning

Post by coladay »

Mit Navn: Nicolai

Mit Minecraft Navn: coladay
Alder: 13 år

Sted: Nyborg

Interesser: Computer,Minecraft, Svømning og venner
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i lidt tid, så jeg er ikke helt professionel. Jeg fik minecraft da det var 1.1. Jeg spiller dagligt med mine venner på en bukkit server, hvor jeg er moderator. Jeg spiller også på andre server en gang imellem. Jeg spiller ikke så meget single player, fordi jeg synes multiplayer er meget sjovere, fordi man spiller med andre mennesker

Hvor har jeg hørt om crafters fra? Jeg har hørt om crafters fra en god ven. han hedder SmooshNova i minecraft.

Venner på serveren? Indtil videre er det kun SmooshNova som jeg kender på serveren

Hvorfor jeg vil joine serveren? Jeg synes det er nogen fede ting der er på serveren, og vil gerne selv bidrage med noget. Jeg ville også gerne joine så mine venner og jeg ikke behøves at skændes om de forskellige rang på den anden server. Fordi på denne her server er vi "ens," og den her er også meget federe . Jeg vil også gerne joine den fordi jeg elsker multiplayer og den er jo dansk.

Om jeg har læst og forstået reglerne? Ja det har jeg og jeg synes de passer rigtig godt. Fordi griefers er så irreterende !!!
FedeAnderzen

Re: Min ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Godkendt, kom ind og bliv testet når du kan reglerne.
Image
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Fejlede testen, kunne kun nævne en ting man ikke måtte bygge på serveren (hagekors) og vidste ikke hvad exploits var.

Ny test efter kl 22 søndag den 25/3.
Image
Ch0x

Post by Ch0x »

Fejlede anden test, havde flere forkerte svar. Har sagt til ham, at hvis han på et tidspunkt føler sig modnet og mere klar, kan han prøve med en ny ansøgning. Denne ansøgning betragtes som afvist.
coladay

Post by coladay »

Hej Crafters.

Jeg tænkte på om i ikke kunne slette min ansøgning. Nu har jeg fået at vide at den ikke er godkendt, og at serveren ikke er noget for mig, så føler jeg ikke at min ansøgning skal være her.
Jeg har ikke lyst til at den skal ligge her mere.
Håber i vil forstå det ;-)

Med venlig hilsen Coladay
Scrollzz

Post by Scrollzz »

Er "coladay" ikke allerede bannet i en tråd som hed noget lign. "Forklaring på GlaciesRex"?

Syntes jeg husker noget med han blev sur fordi en eller anden blev bannet og svinede en mod til...?
Er jeg den eneste der husker noget omkring det?
Scrollzz

Post by Scrollzz »

Jep fandt det: viewtopic.php?f=23&t=3529&start=10#p22385¨
Ved ikke om han fik ban læste ikke lige det...
coladay

Post by coladay »

Ja det er rigtigt, jeg fik beskeden "Jeg tror ikke den her server er noget for dig"

Og nu vil jeg bare gerne have min ansøgning slettet.
Som skrevet sidst håber jeg at det kan lade sig gøre ;)
Scrollzz

Post by Scrollzz »

True story!
viewtopic.php?f=23&t=3529&p=22385#p22392

PS. Er jeg den eneste der ikke kan edit mine indlæg? Er det kun 1# der kan ændres?
coladay

Post by coladay »

Ja, jeg har selv det problem, jeg ville til at starte med også bare ændre min ansøgning, til en smiley, men det kunne jeg heller ikke ;-)
Locked