Har admins/Mods Gamemode

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Casper98dk

Re: Har admins/Mods Gamemode

Post by Casper98dk »

Jule I permission tingen skal du vel skrive for hver "class" hvilken gamemode de har i hvilket world. Tror problemmet kan ligge der. Eller noget i den dur. Jeg havde nemmelig problemmer med noget af det samme da jeg satte en server op for mig og en ven kunne lege i creative :) håber det hjælper.
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
xcanner

Post by xcanner »

Casper98dk wrote:Jule I permission tingen skal du vel skrive for hver "class" hvilken gamemode de har i hvilket world. Tror problemmet kan ligge der. Eller noget i den dur. Jeg havde nemmelig problemmer med noget af det samme da jeg satte en server op for mig og en ven kunne lege i creative :) håber det hjælper.
Problemet er skam lidt mere kompliceret og ligger i både permissions og multiverse. Det kunne sikkert løses, men har ærlig talt ikke kigget så meget på det da det kun berører de 2 admins.
It's all about the community
Casper98dk

Post by Casper98dk »

xcanner wrote:
Casper98dk wrote:Jule I permission tingen skal du vel skrive for hver "class" hvilken gamemode de har i hvilket world. Tror problemmet kan ligge der. Eller noget i den dur. Jeg havde nemmelig problemmer med noget af det samme da jeg satte en server op for mig og en ven kunne lege i creative :) håber det hjælper.
Problemet er skam lidt mere kompliceret og ligger i både permissions og multiverse. Det kunne sikkert løses, men har ærlig talt ikke kigget så meget på det da det kun berører de 2 admins.
Jeg var ikke sikker på om det var det :) men jeg havde bare oplevet noget magen til og fandt løsningen, jeg ville så dele den for jeres skyld, for mig er det lige meget men synes lige jeg ville gøre dagens gode gerning ^^
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Post Reply