Mine ideer indtil videre.
Selve farmen skal være 16 etager (1 til hver farve) under jorden.
Oven på et hus med faldskakter med farvekoder, som stopper på de respektive etager.
Hver etage 25x25x4 belyst med fakler.
Offentlig fåre farm
- FedeAnderzen
Re: Offentlig fåre farm
Jeg tror det vil være bedre med noget glowstone/redstone lamp eller lavablokke som lys. Når folk tosser rundt og smadrer får i vildskab er det let at banke faklerne ned.Zirtel wrote:Mine ideer indtil videre.
Selve farmen skal være 16 etager (1 til hver farve) under jorden.
Oven på et hus med faldskakter med farvekoder, som stopper på de respektive etager.
Hver etage 25x25x4 belyst med fakler.
- Sighvatur
Vi stiller gerne et område til rådighed ude ved The Islanders, der er metro derud hvis det skulle være af nogen interesse. Link til området
- Pars
Ellers kunne et underjordisk sted måske være ude omkring bomberman/dome. Der er monorail og der kunne nok også laves metro. Og det er tæt på spwan.
- Zirtel
Ja, enten i spawnbyen eller lige i nærheden med metro ville være at foretrække. Så man ikke skal bruge et home der ude men kan tage der ud på 5 min.
Mht. belysning er glowstone nok det nemmeste og lægge det direkte ind i gulv/loft.
Mht. belysning er glowstone nok det nemmeste og lægge det direkte ind i gulv/loft.
- FedeAnderzen
Zirtel wrote:Ja, enten i spawnbyen eller lige i nærheden med metro ville være at foretrække. Så man ikke skal bruge et home der ude men kan tage der ud på 5 min.
Sky City donerer gerne noget belysning til projektet.
- Sighvatur
Vi donerer også gerne materialerFedeAnderzen wrote:Zirtel wrote:Ja, enten i spawnbyen eller lige i nærheden med metro ville være at foretrække. Så man ikke skal bruge et home der ude men kan tage der ud på 5 min.
Sky City donerer gerne noget belysning til projektet.
- Zirtel
Jeg har nu fået et område -4:-188, jeg vil markere med fakler det område der skal udgraves, så hvis har en skovl der skal skal ødelægges kan det jo passende være der
- Zirtel
Så er der blevet gravet (tak til dem, ved ikke hvem der deltog).
Jeg er gået igang med at klargøre selve grunden.
Jeg er gået igang med at klargøre selve grunden.
- Zirtel
Farmen er ved at være opført på rekord tid. Tak til alle deltagere, havde ikke forestillet mig det skulle gå så hurtigt.
Mangler:
Færdig bygget huset
Lave væggene færdige
Flytte "nødtrappen" til den anden side
Lave glasrør med stopper til alle etagerne
Bygge ny monorail station
koble farmen til vejnettet
Så det er jo nok klaret inden jeg er logget på igen
Mangler:
Færdig bygget huset
Lave væggene færdige
Flytte "nødtrappen" til den anden side