Hej alle sammen.
Jeg er gået lidt igang med MC igen, og er igang med et projekt hvor jeg skal bruge en del hvid uld. Jeg kom på den tanke at istedet for at låne hinandens fåre farme, kunne vi bygge en offentlig ligesom træ fabrikken.
Nogen der er med på den ide, eller lyder det bare helt skørt ?
Offentlig fåre farm
- julemand101
Re: Offentlig fåre farm
Du er da velkommen til at lave sådan et sted. Står tit og mangler uld
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- xcanner
Det er massere af farms rundt omkring, de er ikke "offentlige", men hvis du spørger pænt må du sikkert gerne låne en af dem.
It's all about the community
- Sorensen416
- astro379
jeg har haft samme tanke med at man lavede en oki grandte en (dybt) under spawnZirtel wrote:Hej alle sammen.
Jeg er gået lidt igang med MC igen, og er igang med et projekt hvor jeg skal bruge en del hvid uld. Jeg kom på den tanke at istedet for at låne hinandens fåre farme, kunne vi bygge en offentlig ligesom træ fabrikken.
det kunne være et hyggeligt Fælles projekt
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- Erobran
Dette lyder skam som en rigtig god idé, ikke mindst til nye spillere der mangler uld.Zirtel wrote:Hej alle sammen.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
- Zirtel
Lyder som om der er noget opbakning, tror jeg tænker mig nogle tanker i løbet af dagen og ser på det i aften.
- Nemisisdk
Samme koncept har også strejfet mig, da hvis alle har 200 får stående, Vil dette medføre unødvendige lag på serveren og så farmer man ikke får oftere.
Grunden til det ikke har været attraktiv hid til. Har for mig og set, være tiden det tog at transporterer sig der ud, men med det nye forbedret metro system, vil det være attraktiv.
Jeg vil med glæde hjælpe dig.
Grunden til det ikke har været attraktiv hid til. Har for mig og set, være tiden det tog at transporterer sig der ud, men med det nye forbedret metro system, vil det være attraktiv.
Jeg vil med glæde hjælpe dig.
-
Det lyder faktisk som en rigtig god idé! Får får (haha) jo nyt uld hele tiden, og den enkelte person får jo slet ikke udnyttet det. Det ville nok betyde lidt færre fårefarme = mindre lag.
Det kunne være fedt hvis det lå rimelig tæt på spawn, da det jo er et sted alle kan komme til uden at bruge et home.
Det kunne være fedt hvis det lå rimelig tæt på spawn, da det jo er et sted alle kan komme til uden at bruge et home.
- bobiboblolo
Er jeg den eneste der har oplevet at fårene forsvinde? Så skulle man jo have folk som kom ud og gav fik dem til at formere sig en gang i mellem.