Det er ufatteligt!
- badeand99
Re: Det er ufatteligt!
Han kan ikke engang gå ind på forums så står der dette:
You have been permanently banned from this board.
Please contact the Board Administrator for more information.
Reason given for ban: Du har gjort rigeligt herinde.
A ban has been issued on your IP address.
You have been permanently banned from this board.
Please contact the Board Administrator for more information.
Reason given for ban: Du har gjort rigeligt herinde.
A ban has been issued on your IP address.
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.”
-Kurt Cobain
-Kurt Cobain
- julemand101
Kan du ikke sende mig en PM med hans IP adresse så jeg kan låse op for ham?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- badeand99
Han siger at han ikke vil give den ud...
-Kurt Cobain
-Kurt Cobain
- julemand101
Jeg har fundet frem til den og årsagen til den blev banned var fordi Steffen spammede vores forum med flere indlæg fra den IP. Den er unbanned nu den IP men hvis Steffen begynder at lave numre igen så betragter jeg huldiput som medskyldig.badeand99 wrote:Han siger at han ikke vil give den ud...
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Jeg skal lige høre om du stadig vil spille på serveren nu hvor både Steffen og huldiput nok næppe kommer ind igen?
- badeand99
Joh det vil jeg da gerne! Jeg har stadig massere af venner inde på serveren :3
-Kurt Cobain
-Kurt Cobain
- julemand101
Udmærket jeg ser lige på din sag i morgen tidligt og tjekker efter om der er noget at komme efter (fik ikke tid i dag). Hvis alt er som det skal være så kommer du ind igen.
- badeand99
- julemand101
Som du selv så præcist udtrykker det så er det her ganske enkelt ufatteligt.
Jeg har været ved at undersøge dine handlinger og kombineret dem med hvad Steffen har lavet og jeg kan endnu engang se et mønster ligesom det var tilfældet med huldiput. Hvad jeg ikke forstår er hvorfor du ikke bare fortæller sandheden med det samme når du netop kan se huldiput var blevet til tilgivet hvis han havde gjort det med det samme. Nå men følgende har jeg fundet frem til og jeg glæder mig til at høre din forklaring:
På følgende billede ser du bygningen denne sag omhandler. Det kan måske hjælpe lidt på din hukommelse: Her ser du at Steffen har været inde i huset og griefede en væg d. 27 maj 2013 kl. 19:49:26: Samme dag og næsten samme tidspunkt tager du noget jern ud af denne ovn som på ingen måde tilhører dig kl. 19:31:09. Det er faktisk FØR Steffen vælger at grief stedet: På følgende billede har jeg valgt at se i loggen over samtlige ændringer i kister indenfor en radius af 20 blokke. Jeg kan se du har været meget aktiv i at få fjernet alt jern og guld i hytten: Hvis jeg tjekker blokændringer indenfor 20 blokkes radius kan jeg se Steffen ligeledes har været meget aktiv med at grief stedet kun få minutter efter du selv har været ved at bryde reglerne. Dette er næppe et tilfælde og jeg tror i høj grad du vidste hvad Steffen lavede: Jeg vil meget gerne have en RIGTIG GOD OG SANDFÆRDIG forklaring fra dig omkring dette tilfælde fordi lige nu læner du op af et perm. ban der vil ramme dig, Steffen og huldiput. Jeg har aldrig i mit liv set sådan et tilfælde af hærværk der er så organiseret.
Skam jer!
Jeg har været ved at undersøge dine handlinger og kombineret dem med hvad Steffen har lavet og jeg kan endnu engang se et mønster ligesom det var tilfældet med huldiput. Hvad jeg ikke forstår er hvorfor du ikke bare fortæller sandheden med det samme når du netop kan se huldiput var blevet til tilgivet hvis han havde gjort det med det samme. Nå men følgende har jeg fundet frem til og jeg glæder mig til at høre din forklaring:
På følgende billede ser du bygningen denne sag omhandler. Det kan måske hjælpe lidt på din hukommelse: Her ser du at Steffen har været inde i huset og griefede en væg d. 27 maj 2013 kl. 19:49:26: Samme dag og næsten samme tidspunkt tager du noget jern ud af denne ovn som på ingen måde tilhører dig kl. 19:31:09. Det er faktisk FØR Steffen vælger at grief stedet: På følgende billede har jeg valgt at se i loggen over samtlige ændringer i kister indenfor en radius af 20 blokke. Jeg kan se du har været meget aktiv i at få fjernet alt jern og guld i hytten: Hvis jeg tjekker blokændringer indenfor 20 blokkes radius kan jeg se Steffen ligeledes har været meget aktiv med at grief stedet kun få minutter efter du selv har været ved at bryde reglerne. Dette er næppe et tilfælde og jeg tror i høj grad du vidste hvad Steffen lavede: Jeg vil meget gerne have en RIGTIG GOD OG SANDFÆRDIG forklaring fra dig omkring dette tilfælde fordi lige nu læner du op af et perm. ban der vil ramme dig, Steffen og huldiput. Jeg har aldrig i mit liv set sådan et tilfælde af hærværk der er så organiseret.
Skam jer!
- badeand99
Jep. Det der skete var at jeg snakkede med Steffen over skype og vidste at han greifede. Jeg ville ikke sladre om hans handlinger og det ved jeg godt var forkert af mig. Jeg hørte om hvor meget han lavede og så tænkte jeg:
"Hvad kan der ske hvis jeg liiiige nubber lidt jern?"
Selvfølgelig var det helt forkert af mig og jeg fortryder det inderligt...
Jeg har ikke så meget mere at sige end hej hej Crafters Jeg ville også banne mig hvis jeg var admin/ mod så jeg er ikke vred eller noget.
Mvh. Andreas
"Hvad kan der ske hvis jeg liiiige nubber lidt jern?"
Selvfølgelig var det helt forkert af mig og jeg fortryder det inderligt...
Jeg har ikke så meget mere at sige end hej hej Crafters Jeg ville også banne mig hvis jeg var admin/ mod så jeg er ikke vred eller noget.
Mvh. Andreas
-Kurt Cobain
-Kurt Cobain