Det er ufatteligt!
- badeand99
Det er ufatteligt!
Yes. Jeg blev bannet i dag ca. klokken 23:30 fordi at jeg er ven med TheSteffen980... Huldiput blev også bannet for at snakke om ham... Hvad sker der for det? Jeg troede at crafters lagde høj vægt på stor modenhed. Derfor er det fuldkommen uhørt at man bliver bannet for at snakke om andre. Nu vil alle andre spillere ikke engang kunne snakke om bannede spillere fordi at man kender dem... Jeg kan ikke andet end at grine af det her. Jeg kan på ingen måde se hvordan det her er "fair".
Jeg mistede alt respekt for Julemand101. Du siger at du vil:" Finde TheSteffen980 og tæske ham,"
Du er en voksen mand (tydeligvis kun tre år gammel indeni) og så truer du med at slå andre. Minecraft er til for at have det sjovt. Ikke for at være bange for sure admins som tager deres redstone alt for alvorligt.
Crafters er en god server. Men for tiden er mods/ admins blevet guder på serveren.
Jeg håber at Julemand vil tage sig sammen og lade være med at tude over spildt redstone.
-BadeAnd99
Jeg mistede alt respekt for Julemand101. Du siger at du vil:" Finde TheSteffen980 og tæske ham,"
Du er en voksen mand (tydeligvis kun tre år gammel indeni) og så truer du med at slå andre. Minecraft er til for at have det sjovt. Ikke for at være bange for sure admins som tager deres redstone alt for alvorligt.
Crafters er en god server. Men for tiden er mods/ admins blevet guder på serveren.
Jeg håber at Julemand vil tage sig sammen og lade være med at tude over spildt redstone.
-BadeAnd99
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.”
-Kurt Cobain
-Kurt Cobain
- julemand101
Re: Det er ufatteligt!
Du er velkommen til at skrive en klage over ban hvis du er utilfreds over min afgørelse i denne her sag. Om hvorvidt en person fortjener slag så er det efter min opfattelse at hvis en person medfører at jeg skal bruge 3+ timer på at rette op på det han han har lavet så fortjener han verbale tæsk fra mig af.
Jeg forstår desuden ikke hvorfor du er sur over dit ban? Du skrev jo netop du ville bannes hvilket jeg derefter gjorde:
Jeg forstår desuden ikke hvorfor du er sur over dit ban? Du skrev jo netop du ville bannes hvilket jeg derefter gjorde:
Du kommer dog ikke ud de næste par dage før jeg har tjekket din profil igennem for grief. Jeg mistænker dig for at stå i ledtog med Steffan i den her kæmpe grief sag.BadeAnd99 Så ban mig! For fuck sake det her er sgu da latterligt!!!
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- badeand99
Jeg er ikke sur over mit ban! Jeg er sur over den måde du bannede mig på! Denne server er kendt for modne spillere og en moden ledelse. Det er så lige blevet modbevist. Jeg sagde at jeg ville bannes for at få dig til at indse at det du gjorde var forkert. Man banner ikke folk for at snakke om andre, og man truer på ingen måde med at tæske andre. Jeg blev vred over din måde at lede serveren på og jeg følte at jeg måtte gribe ind! Du kan perm banne mig så meget du har lyst til, men det er ikke fair at alle andre skal gå rundt og være bange for et ban bare fordi at de snakker om en anden.
Og jo snarer du indser det. Jo snarer begynder du at kunne være en bedre server admin.
Og jo snarer du indser det. Jo snarer begynder du at kunne være en bedre server admin.
-Kurt Cobain
-Kurt Cobain
- julemand101
Hvordan skulle jeg ban dig på hvis du skulle være tilfreds med det? Du skrev at du gerne ville bannes og jeg gjorde det hurtigst muligt. Jeg havde ikke tænkt mig at ban dig men kun huldiput fordi jeg begyndte at mistænke ham for at stå i ledtog med Steffen og jeg ville undgå der skulle ske yderligere grief her på serveren. Du kan jo så også se i følgende indlæg at jeg havde ret i mistanken om at der var noget underligt som skal undersøges nærmere:
viewtopic.php?f=23&t=5332#p32357
Jeg er ikke enig i din måde at føre et budskab frem på at serveren drives forkert når jeg truer en banned spiller. Du skrev følgende i chatten:
Men det virker til at det slet ikke var hensigten at du ville bannes så du skal nok blive unbanned så snart jeg har undersøgt om du også har nogle underlige tilfælde hvor du har været sammen med Steffen mens han har voldgriefet serveren.
Og jeg går ikke ind for vold men jeg vil gerne have lov til at kunne true andre fiktivt sent om natten mens jeg står med en griefsag der vil tage mig 3+ timer at rydde op i og som ser ud til at være endnu større end antaget mens jeg samtidig står i en stresset situation med et muligt ddos angreb, en router der går i kuk og et større arbejde med at sætte serveren op til at logge data fra routeren. Hvis du tog det personligt på nogen måde beklager jeg det meget men jeg tændte altså bare af tilsidst da jeg opdagede at Steffen (foruden alt det andet grief) også lige havde smadret nogle af de konstruktioner jeg selv har været med til at lave og som jeg har brugt rigtig lang tid på sammen med min bror (samt smadret dem med vand der ikke lader til at være blevet logget....).
viewtopic.php?f=23&t=5332#p32357
Jeg er ikke enig i din måde at føre et budskab frem på at serveren drives forkert når jeg truer en banned spiller. Du skrev følgende i chatten:
Jeg ved ikke helt hvordan dette skal tolkes. Når du skriver jeg skal slappe af og efterfølgende laver en smiley med hentydningen til at han snart vil blive rollbacked hvor du udmærket godt ved at han har lavet så meget grief at det ikke er til at rollback uden bunker af arbejde så synes jeg ikke din kommentar falder så heldigt.2013-05-31 23:20:54 BadeAnd99 Jeg skriver lige til Steffen at han skal have et bat på sig!
2013-05-31 23:21:10 BadeAnd99 Og passe på med fede mænd i røde frakker
2013-05-31 23:22:17 BadeAnd99 Men én ting er sikkert. Han tænder på mænd!
2013-05-31 23:23:40 BadeAnd99 I nummien :3
2013-05-31 23:24:38 BadeAnd99 Okai... Skulle vi lige tage en lille slapper gutter? Han bliver jo alligevel rolebacked snart
2013-05-31 23:24:59 BadeAnd99 Jeg snakker med ham på skype!
2013-05-31 23:25:14 BadeAnd99 Lawl!
BadeAnd99 Jule...
2013-05-31 23:25:43 BadeAnd99 U suck bro!
2013-05-31 23:26:27 BadeAnd99 Så ban mig! For fuck sake det her er sgu da latterligt!!!
Men det virker til at det slet ikke var hensigten at du ville bannes så du skal nok blive unbanned så snart jeg har undersøgt om du også har nogle underlige tilfælde hvor du har været sammen med Steffen mens han har voldgriefet serveren.
Og jeg går ikke ind for vold men jeg vil gerne have lov til at kunne true andre fiktivt sent om natten mens jeg står med en griefsag der vil tage mig 3+ timer at rydde op i og som ser ud til at være endnu større end antaget mens jeg samtidig står i en stresset situation med et muligt ddos angreb, en router der går i kuk og et større arbejde med at sætte serveren op til at logge data fra routeren. Hvis du tog det personligt på nogen måde beklager jeg det meget men jeg tændte altså bare af tilsidst da jeg opdagede at Steffen (foruden alt det andet grief) også lige havde smadret nogle af de konstruktioner jeg selv har været med til at lave og som jeg har brugt rigtig lang tid på sammen med min bror (samt smadret dem med vand der ikke lader til at være blevet logget....).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- badeand99
Jeg er rigtig glad for forklaringen. Det jeg egenligt blev sur over var at du truede ham, men nu kan jeg godt se at det var en fejl! Det skal jo ikke blive personligt så jeg vil også undskylde for min opførsel. Jeg var sgu også ret barligt og umoden i går!
Men held og lykke med at det oprydning Hvis du skal bruge hjælp med noget af det så siger du bare til!
Men nu vi er ved det så vil jeg lige udpege at jeg også synes at Huldiput burde have et unban! Jeg har snakket med ham og han kan faktisk rigtig godt lide denne server og han vil gerne fortsat spille på den!
Mvh BadeAnd99!
Men held og lykke med at det oprydning Hvis du skal bruge hjælp med noget af det så siger du bare til!
Men nu vi er ved det så vil jeg lige udpege at jeg også synes at Huldiput burde have et unban! Jeg har snakket med ham og han kan faktisk rigtig godt lide denne server og han vil gerne fortsat spille på den!
Mvh BadeAnd99!
-Kurt Cobain
-Kurt Cobain
- julemand101
Jeg er netop nu ved at undersøge omstændighederne så håber jeg kan afgøre noget senere i dag.
- julemand101
Jeg vil gerne lige have svar fra huldiput før jeg afgør noget ved dig. Vil bare lige sige hvorfor du endnu ikke er kommet ind igen.
- badeand99
Huldiput er blevet banned på forums så han kan ikke svare...
-Kurt Cobain
-Kurt Cobain
- julemand101
Hm jeg bannede kun Steffen fra forummet både med IP og forumnavn men det kan selvfølgelig være Huldiput bruger samme IP som Steffen. Tjekker lige op på det da det selvfølgelig ikke var meningen huldiput skulle bannes på forummet.badeand99 wrote:Huldiput er blevet banned på forums så han kan ikke svare...
- julemand101
Jeg kan ikke se han skulle være banned hverken på brugernavn eller nogen IP han tidligere har brugt. Kan du ikke få ham til at poste den fejl han får således jeg kan tjekke op imod det?
Han må også meget gerne gå ind på:
http://www.myip.dk
Og finde ud af hvad IP han bruger lige nu. Du kan evt. poste dette som en PM til mig.
Han må også meget gerne gå ind på:
http://www.myip.dk
Og finde ud af hvad IP han bruger lige nu. Du kan evt. poste dette som en PM til mig.