Hvad mener du det er da et godt projekt! Hvis man bruger dit forslag tror jeg ikke at der er nogen der kan sige noget mod det da man kan se hvorfor den flyver...julemand101 wrote:Hehe nej jeg tror også lidt mit bud bare er et forsøg på at skabe et hul i reglerne.
Hold jer fra det her projekt og vi undgå en masse problemer alle sammen.
Tænk en ø med luftballonger som flyver... Det gør vel ikke noget at bruge sin fantasi
Som regelen siger hvis det i virkeligheden er meningen at den skal kunne flyve så må man gerne bygge den og det er vel meningen at en flyvende ø (med ballonger) skal kunne flyve ikke? I teorien ka det lade sig gøre og der er ingen der har modbevist det i praksisDo not make floating buildings unless the object in ‘reality’ is supposed to be floating, like an airplane or a zeppelin.
Det er jo et ikke realistisk spil så hvorfor prøve at gøre det mere realistisk? Se min undervand by fx. den virker ikke realistisk men der er ingen der klager over det
ps det kunne være sjovt at lave huset et flyvende hus med ballonger ligesom i filmen "UP" men det er hvis lige over den fine linje mellem fantasi og realistiske ting.