er dette okay at lave?

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Casper98dk

er dette okay at lave?

Post by Casper98dk »

Image

Jeg syntes det kunne være fedt at have nogle hus der vil være på små øer ligesom den. Er der en måde jeg kan gøre sådan at dette er okay med regler uden at sætte det på pæle?
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
atlem

Re: er dette okay at lave?

Post by atlem »

another rule bending discustion, lols ,
i say no
jaconok

Post by jaconok »

hvad med en pedistal der er 2*2 som den sidder på, måske et realistisk stærkt materiale.
WARNING CREEPERS!
Look out, it's the: Original Tronic texturepack, not by me: http://evilmousestudios.com/tronic/
Casper98dk

Post by Casper98dk »

atlem wrote:another rule bending discustion, lols ,
i say no
Jeg har det fint med reglen.. undskyld det var ikke sådan ment. ALT hvad der kommer ud af min mund fra nu er er simpelhen afvist. Og i gider ingen gang at lytte til det! prøv at fat din egen gud! Næstekærlighed!
okay. jeg ville bare vide...

BTW. der er nogle i spawn der har lavet en stor reklame for en hjemmeside! det er 2 regler der bliver brudt. bare så i ved det :D

du bliver lidt for let sur syntes jeg!
Håber vi kan ligge det med religionsfriheden bag os.
Image

-Casper
Casper98dk

Post by Casper98dk »

jaconok wrote:hvad med en pedistal der er 2*2 som den sidder på, måske et realistisk stærkt materiale.
tak. nogen med et positivt sind :D
Image

-Casper
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Jeg ville sige at det var okay at bygge flyvende øer :D men kun hvis de ligger et godt sted fx. er det nok ikke smart lige omkring byen eller generelt hvor andre har bygget..
Man kunne etc. få flere med på iden og lave en helt by :)

Jeg vel ikke

ps floating islands var en af mine favoritter i det gamle survival :D
To mine, or not to mine...
MemorianX

Post by MemorianX »

Kunne nu være sjovt nok at bygge en by på flyvende ø, problemmet bliver bare med at komme til og fra den igen
julemand101

Post by julemand101 »

Som atlem er inde på har vi faktisk en meget specifik regel omkring dette:
"Do not make floating buildings unless the object in ‘reality’ is supposed to be floating, like an airplane or a zeppelin."

Så det bliver et nej fra mig. Du KAN forsøge at lave nogle store propeller på øen så det virker som om det er dem der holder øen oppe eller lave nogle store luftballoner der holder øen oppe. Bare som inspiration hvis vi skal holde os til reglerne. (husk dog at luftkonstruktioner ikke må skygge for andres byggeprojekter)

Casper98dk: Angående den hjemmeside så var serveren oprindeligt en dailyrush.dk Minecraft server. Det endte dog med at vi måtte køre det som et projekt for sig og det blev så til crafters.dk. Skiltet er der kun af ren nostalgi og blev altså lavet FØR reglen. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

julemand101 wrote:Som atlem er inde på har vi faktisk en meget specifik regel omkring dette:
"Do not make floating buildings unless the object in ‘reality’ is supposed to be floating, like an airplane or a zeppelin."

Så det bliver et nej fra mig. Du KAN forsøge at lave nogle store propeller på øen så det virker som om det er dem der holder øen oppe eller lave nogle store luftballoner der holder øen oppe. Bare som inspiration hvis vi skal holde os til reglerne. (husk dog at luftkonstruktioner ikke må skygge for andres byggeprojekter)

Casper98dk: Angående den hjemmeside så var serveren oprindeligt en dailyrush.dk Minecraft server. Det endte dog med at vi måtte køre det som et projekt for sig og det blev så til crafters.dk. Skiltet er der kun af ren nostalgi og blev altså lavet FØR reglen. ;)
Kan man da ikke bare sige at der er huller i tøndekraften og der så er lettet klatter jord som så svæver :?
Jeg tor ikke selv at du får lov til det af den grund... men det ville da være en god forklaring på det :)

Kan godt huske da det var dailyrush server... Det er også derfor at den store by hedder DRbyen men det er der ikke mange der kalder den mere mener også at verdenen fik navnet DRworld..
To mine, or not to mine...
julemand101

Post by julemand101 »

Hehe nej jeg tror også lidt mit bud bare er et forsøg på at skabe et hul i reglerne. :lol:

Hold jer fra det her projekt og vi undgå en masse problemer alle sammen. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply