jeg vil garene spille på crafters igen pls
- alexamdemt
Re: jeg vil garene spille på crafters igen pls
må jeg ikke godt bare pls spille på crafters igen ps hvad er grief
- alexamdemt
må jeg ikke godt pls spille på crafters igen det var ikke med vilje at jeg opnede gaven i spawn og jeg kunne ikke pladsere den igen og Relgus var afk
men jeg vil bare gerne spille på crafters igen har lagt maget arbejde i mit hus og jeg lover at ikke gøre noget slemt igen
jeg il bare gerne spille på serveren igen pls

men jeg vil bare gerne spille på crafters igen har lagt maget arbejde i mit hus og jeg lover at ikke gøre noget slemt igen
jeg il bare gerne spille på serveren igen pls

- alexamdemt
jo det er men må jeg ike bare spille på carfters igen plsssssss
- alexamdemt
jo det er men må jeg ikke pls spille på crafters igen jeg lover opføre mig godt
pls
pls
- FedeAnderzen
- Moderator
Vi har allerede haft din sag oppe på mødet og svaret er det samme nu.alexamdemt wrote:jo det er men må jeg ikke pls spille på crafters igen jeg lover opføre mig godt
pls
Du skal ikke spille på Crafters mere, det hjælper ikke at plage.
- alexamdemt
kan vi slå en handel af i kan sætte mig 3 dage i jail eller tag alle mine ting bare et eller ande vil bare gerne spille igen kan vi ikke finde en eller anden straf plsssss

- FedeAnderzen
- Moderator
Nej vi kan ikke, du har været jailet flere gange uden det hjalp på din opførsel og du har også været banned før.alexamdemt wrote:kan vi slå en handel af i kan sætte mig 3 dage i jail eller tag alle mine ting bare et eller ande vil bare gerne spille igen kan vi ikke finde en eller anden straf plsssss
Vi gider ikke have griefere og tyve på serveren, derfor er du blevet smidt ud og derfor lukker vi dig ikke ind igen.
Lad nu være med at plage mere og find en anden server at spille på, jeg har ikke lyst til at bruge mere tid på dig her.
- Ninjastick
Hvis du spørger om unban éen (1) gang mere, så banner jeg dig fra forum. Forstå nu hvad der bliver skrevet, og lad være med at spild mere af vores tid.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- alexamdemt
- alexamdemt
Henriette05 må få alt hvad jeg ajer på crafters her med bygninger samt amor tools og alle andre ting hun vil havde