jeg vil garene spille på crafters igen pls

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
alexamdemt

jeg vil garene spille på crafters igen pls

Post by alexamdemt »

jeg er virkelig ked af det jeg har gjort kan jeg på nogen moden komme ind og spille i gen pls jeg elsker crafters kan jeg ik nok komme ind og spille igen pls :?: :)
Relgus

Re: jeg vil garene spille på crafters igen pls

Post by Relgus »

alexamdemt wrote:jeg er virkelig ked af det jeg har gjort kan jeg på nogen moden komme ind og spille i gen pls jeg elsker crafters kan jeg ik nok komme ind og spille igen pls :?: :)

vi tager din sag op på vores møde på søndag.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Vi har haft en snak om din opførsel på vores møde og vi er blevet enige om at give dig en chance mere.

Du er blevet unbanned fra serveren men skal stadig tage en test i reglerne før du igen bliver Crafter.

Du får ikke yderligere straf, da du allerede har været banned 1 uge. Jeg håber du fremover udviser lidt større tålmodighed, vi vil helst ikke skulle banne dig igen.

Kom ind og fang en mod eller admin og bed om testen når du er klar.
Image
alexamdemt

Post by alexamdemt »

jeg kan ikke fårstå hviorfor jeg er blevet bannet jeg har ikke lavet tyveri jeg har ikke ødelagt noget jeg ikke måtte jeg jeg har snakket meget pænt
:?: :shock:
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

alexamdemt wrote:jeg kan ikke fårstå hviorfor jeg er blevet bannet jeg har ikke lavet tyveri jeg har ikke ødelagt noget jeg ikke måtte jeg jeg har snakket meget pænt
:?: :shock:
Har du måske været ved at fjerne nogen blokke du ikke selv har sat ?
Image
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Ahh slog lige din sag op og kan se at du har taget fra en kiste der ikke var din og også har kikket i andres julegaver, dertil kommer at du før har været bannet.

Den slags tolererer vi ikke på Crafters og du må finde dig et andet sted at spille.
Image
alexamdemt

Post by alexamdemt »

når ok men jeg trode at man godt måtte tage fra kisterne i bølle by får der er ingen der bruger den by mere
ps viste ikke at man ikke måtte kikke i andres kister og hvorfår må man ikke det
:) :?:
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

alexamdemt wrote:når ok men jeg trode at man godt måtte tage fra kisterne i bølle by får der er ingen der bruger den by mere
ps viste ikke at man ikke måtte kikke i andres kister og hvorfår må man ikke det

Regel nr 8 siger:
Det er ikke tilladt at ændre på bygninger/konstruktioner man ikke selv har opført. Søg tilladelse fra ejeren inden der tages materialer eller redskaber fra kister/ovne o.s.v., man ikke selv har placeret.
Det med at kigge i andres kister er heller ikke noget problem normalt, men du havde fjernet en blok i "Gaven" som kisten stod i, og det er ikke tilladt.
Image
alexamdemt

Post by alexamdemt »

når den gave det var ikke med vilge og jeg prøvde at placere den igen men kunne ikke
BetinaLerche

Post by BetinaLerche »

alexamdemt wrote:når ok men jeg trode at man godt måtte tage fra kisterne i bølle by får der er ingen der bruger den by mere
Det er heller ikke kun fra Bølleby du har stjålet.
Post Reply