Er det ikke lidt en griffers tankegang/opførsel der er beskrevet der???iHint wrote:Har du prøvet at skifte til Apple. Normalt tager det kun nogle få klik med musen før der er en på vej hjem til dig.
Sorry, men jeg er altid den idiot der smider salt i såret på andre. Den der jokker på folk som ligger ned. Den som griner højt at taberen i Ludo. Den som med vilje smider ting efter folk og siger det var sidemanden. Den som tit ses med en halvtredser i en snor og videokamera. Den som kigger efter andres resultater, og kopiere ideen blot for at sige det var min ide. Den som soler sig i andre folks smerte. Den som vrider armen om på folk for at få en kompliment ud af dem. Den som spilder sin tid på at skrive lamme indlæg på et forum, blot for at vise jeg er interlektuel. Den som sigter efter skraldespanden, men aldrig rammer. Den som får andre til at fremstå dårligt for at virke perfekt. Den som tager en tår af din øl, og spytter i den til sidst. Den som altid skal først over lyskrydset når man holder for rødt. Den som springer køen over i Føtex, og derefter starter skænderiet om hvor vidt det var fair. Den som tager det som en selvfølge at du gider snakke med ham. Den som spiller Minecraft, når du ikke gør fordi 1.3 ikke virker optimalt.
Minecraft 1.3 Crasher, Win7, 64bit
- CptTomatoKing
Re: Minecraft 1.3 Crasher, Win7, 64bit
⚒ To mine, or not to mine...
- iHint
Haha du har ret. Den havde jeg slet ikke tænkt over. Heldigvis bliver ikke alle tanker overført til handling.
Touché. Your move!
Touché. Your move!

- fatKaizer
Jeg ved godt det er en lidt forsinket kommentar, grundet min hånd har været i mit ansigt, lige siden jeg så din (iHints) besked.
Jeg er dog ret overbevist om at det intet har med dit OS at gøre, da jeg næsten med sikkerhed kan sige, at der er brugt mere energi fra udviklerenes side (både Sun, LWJGL og Mojang), på at få det til at virke i Windows, end i Mac eller Linux.
Men hvis du stadig har fejlen, så start det fra konsollen, så kan du poste fejlbeskeden her.
Hvis du har for mange penge, kan du selvfølgelig købe en Mac.. Men du kan også købe en ny computer, med endnu bedre specifikationer
Nej jeg forsøger absolut ikke at forsvare Windows. Jeg kan bare ikke tage Macsister.. eller hvad man nu kalder den slags fanboys ;P
Jeg er dog ret overbevist om at det intet har med dit OS at gøre, da jeg næsten med sikkerhed kan sige, at der er brugt mere energi fra udviklerenes side (både Sun, LWJGL og Mojang), på at få det til at virke i Windows, end i Mac eller Linux.
Men hvis du stadig har fejlen, så start det fra konsollen, så kan du poste fejlbeskeden her.
Hvis du har for mange penge, kan du selvfølgelig købe en Mac.. Men du kan også købe en ny computer, med endnu bedre specifikationer

Nej jeg forsøger absolut ikke at forsvare Windows. Jeg kan bare ikke tage Macsister.. eller hvad man nu kalder den slags fanboys ;P