Minecraft 1.3 Crasher, Win7, 64bit

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
RMJ1984

Minecraft 1.3 Crasher, Win7, 64bit

Post by RMJ1984 »

Ja sikke noget sovs.

Efter den nye update crasher mit spil konstant, efter 15-30 sek for det meste, der kommer ingen fejl som man kan læse / email til mojang.

Har geninstalleret spillet,
Geninstalleret java.
Testet med og uden mods.
Vindue eller fullscreen.

Det er meget meget mystisk :S

nogen andre der oplever det her ? evt på 64bit eller andet OS.
julemand101

Re: Minecraft 1.3 Crasher, Win7, 64bit

Post by julemand101 »

Ingen problemer her med Win7 64-bit Minecraft 1.3. Jeg ved ikke om det kan have noget at gøre med dine grafikkort drivere så tjek lige om disse er opdateret.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
mgenie

Post by mgenie »

Prøvet at sætte din view distance ned på normal eller mindre?
RMJ1984

Post by RMJ1984 »

Har prøvet med view distance, der lukkede det også bare.

Grafikkort er helt uptodate kører med Nvidia driver 266.58 :S fatter det virkelig ikke.

Det værste er når det er en fejl, som ikke ret mange har eller ja man kun selv har :S

Hvis bare minecraft ville poste den normale crash log i det mindste.
atlem

Post by atlem »

denne feilen forsvant for min del etter eg instalerte java 64 bit
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Er det i singel- eller multiplayer, vis det er i multi kan det være dit internet det skete for en af mine venner når han var hjemme men ikke andre steder, men heldigvis er det væk nu.
Image
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Har du prøvet at åbne det fra kommando linjen?
Så kan du se hvad der sker i minecraft hele tiden...
ved ikke om man kan med .exe men man kan med .jar launcheren :)
To mine, or not to mine...
iHint

Post by iHint »

Har du prøvet at skifte til Apple. Normalt tager det kun nogle få klik med musen før der er en på vej hjem til dig.

Sorry, men jeg er altid den idiot der smider salt i såret på andre. Den der jokker på folk som ligger ned. Den som griner højt at taberen i Ludo. Den som med vilje smider ting efter folk og siger det var sidemanden. Den som tit ses med en halvtredser i en snor og videokamera. Den som kigger efter andres resultater, og kopiere ideen blot for at sige det var min ide. Den som soler sig i andre folks smerte. Den som vrider armen om på folk for at få en kompliment ud af dem. Den som spilder sin tid på at skrive lamme indlæg på et forum, blot for at vise jeg er interlektuel. Den som sigter efter skraldespanden, men aldrig rammer. Den som får andre til at fremstå dårligt for at virke perfekt. Den som tager en tår af din øl, og spytter i den til sidst. Den som altid skal først over lyskrydset når man holder for rødt. Den som springer køen over i Føtex, og derefter starter skænderiet om hvor vidt det var fair. Den som tager det som en selvfølge at du gider snakke med ham. Den som spiller Minecraft, når du ikke gør fordi 1.3 ikke virker optimalt.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

iHint wrote:Har du prøvet at skifte til Apple. Normalt tager det kun nogle få klik med musen før der er en på vej hjem til dig.

Sorry, men jeg er altid den idiot der smider salt i såret på andre. Den der jokker på folk som ligger ned. Den som griner højt at taberen i Ludo. Den som med vilje smider ting efter folk og siger det var sidemanden. Den som tit ses med en halvtredser i en snor og videokamera. Den som kigger efter andres resultater, og kopiere ideen blot for at sige det var min ide. Den som soler sig i andre folks smerte. Den som vrider armen om på folk for at få en kompliment ud af dem. Den som spilder sin tid på at skrive lamme indlæg på et forum, blot for at vise jeg er interlektuel. Den som sigter efter skraldespanden, men aldrig rammer. Den som får andre til at fremstå dårligt for at virke perfekt. Den som tager en tår af din øl, og spytter i den til sidst. Den som altid skal først over lyskrydset når man holder for rødt. Den som springer køen over i Føtex, og derefter starter skænderiet om hvor vidt det var fair. Den som tager det som en selvfølge at du gider snakke med ham. Den som spiller Minecraft, når du ikke gør fordi 1.3 ikke virker optimalt.
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige :?
To mine, or not to mine...
mgenie

Post by mgenie »

iHint wrote:Har du prøvet at skifte til Apple. Normalt tager det kun nogle få klik med musen før der er en på vej hjem til dig.

Haha - klasse ;)
Post Reply