Crafters løbet

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
fatKaizer

Re: Crafters løbet

Post by fatKaizer »

Så er Waterfall Dale klar til start!
Image
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Held og lykke, men xmansen har trænet i dagevis nu, så jeg sætter mine bobs på ham :lol:
Image
fatKaizer

Post by fatKaizer »

Bare rolig, hans arbejde er ikke nødvendigvis spildt, han kan jo stadig nå tredjepladsen :P
rallentof

Post by rallentof »

Marcus007363 wrote:Razzer... Overtal xcanner til at lade dig flyve sådan du kan følge med oppefra :D
Rigtig god ide jeg tænkte på det samme håber xcanner giver lov
skaberen af ingen ting og intet andet( hvis i har nogle fede builds plzz pm mig:-)
:geek:
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Tak for et veloverstået løb, det viste sig at xmansen der havde trænet ruten de seneste dage var suveræn i sit løb og slog sin egen personlige rekord med en fantomtid på ca. 8.15 minutter.
Fatkaizer kom ind et langt minut efter og så kom kaffeluskeren ind på en flot 3 plads.
CasperSK fejlede totalt og smed 3 pladsen ud af vinduet ved ikke at have forberedt sig.
xmansen spurter i mål i suveræn tid
xmansen spurter i mål i suveræn tid

SC siger mange tak til alle deltagere, det var en større succes end forventet og vi håber andre har mod på at arrangere deres egne løb i deres nær område.
Image
xmansen

Post by xmansen »

fatKaizer wrote:Bare rolig, hans arbejde er ikke nødvendigvis spildt, han kan jo stadig nå tredjepladsen :P

Kom igen..;) Det ligger måske lidt i dit navn at du ikke nåede mere end anden pladsen :D
Attachments
Vinderen ser stolt på publikum, mens de 2 tabere ikke tør vise ansigt.
Vinderen ser stolt på publikum, mens de 2 tabere ikke tør vise ansigt.
Mvh xmansen

/finestone fortress crew
CasperSK

Post by CasperSK »

FedeAnderzen wrote:Tak for et veloverstået løb, det viste sig at xmansen der havde trænet ruten de seneste dage var suveræn i sit løb og slog sin egen personlige rekord med en fantomtid på ca. 8.15 minutter.
Fatkaizer kom ind et langt minut efter og så kom kaffeluskeren ind på en flot 3 plads.
CasperSK fejlede totalt og smed 3 pladsen ud af vinduet ved ikke at have forberedt sig.
2012-01-15_20.15.01.png

SC siger mange tak til alle deltagere, det var en større succes end forventet og vi håber andre har mod på at arrangere deres egne løb i deres nær område.
Jeg er fint tilfreds med en totalt skuffende 4. plads når nu jeg kører på tiny render og ikke kunne ruten :D
we've tried nothing and we're all out of ideas.
Post Reply