What he saidKofodz wrote:Man kan godt give kritik uden at lyde som en arrogant *fluemagnet*
Der er forskel på god og dårligt kritik - og jeg synes din hælder lidt mod den dårlige ende
Serverens kameramand - razzerdenkage
- thomaskaufi
Re: Serverens kameramand - razzerdenkage
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
- baden27
Kofodz wrote:Man kan godt give kritik uden at lyde som en arrogant *fluemagnet*
Der er forskel på god og dårligt kritik - og jeg synes din hælder lidt mod den dårlige ende
baden27 wrote:Og jeg kan heller ikke gøre andet end at undskylde overfor razzerdenkage, at mit kritik måske er sagt lidt for hård. Men jeg kan ikke finde ud af at give kritik på andre måder, og da i åbenbart ikke kan klare den form for kritik, tror jeg bare jeg stopper med at give kritik på noget som helst i dette community.
At skrive på forum er ligesom at række fingeren op i skolen
29/01 2012 - Så blev man myndig =P
- thomaskaufi
Baden det er jo ikke et spørgsmål om vi kan klare det.
det er et spørgsmål om man gider at høre på den hvis ikke den er konstruktiv.
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
- Kofodz
What he saidthomaskaufi wrote:Baden det er jo ikke et spørgsmål om vi kan klare det.
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
- razzerdenkage
Puu ha, det var noget af en bunke kritik. Men efter at have læst den 2 gange tror jeg at jeg har kommet med nogle svar.
Jeg kan godt lave nogle "highlights" Som twitch.tv understøtter. Dog syntes jeg ikke der ikke er nogen grund til at lægge det på youtube, nu når man bare kan se det som det er og "hoppe" frem og tilbage i videoen.I de 20 dage jeg har været medlem på crafters.dk har jeg set to videoer optaget af ham - PvP Turnering #5 og Crafters Løbet. I begge videoer er der ikke sket noget som helst vedr. eventet i den første tredjedel af begge videoer. Denne del bedes venligst blive skåret ud af optagelsen, så man slipper for at skulle spilde tid med at se det - forbered dig i stedet med en klar introduktion/beskrivelse af, hvordan eventet kommer til at foregå. Lav evt. en indspilning af dig selv lave en intro, så den med sikkerhed kan siges struktureret og tydeligt.
I optagelsen af PvP turneringen #5 er dette hovedsagligt ment til, da det var en del værre end optagelsen af Crafters Løbet.
Ja, det var lidt for dårligt at jeg ikke lige hade mad og potions nok med. Da jeg så på mit ur i går aftes at jeg skulle streame, smed jeg hvad jeg have i hænderne, løb jeg som en aden nørd hele vejen gennem min efterskole, med laptop, mus og headsæt under armen og tænte min computer. Så jeg nåde lige at logge på crafters persis klokken 20:00 så det ville være meget flabet af mig at bed SC om at vente med at stoppe løbet bare fordi at jeg skulle hente noget mad. Så det blev ikke helt optimalt med mad. Undskyld.Til videoen Crafters Løbet var det for dårligt, at du i halvdelen af løbet fulgte to spillere, der rendte en helt forkert vej. Du burde have forberedt dig og programmeret vejen udenad klart i din hjerne, så du i stedet for ville være i stand til at optage de deltagere, som løb den rigtige vej. Derudover burde du have sørget for rigeligt med mad og drukket nogle speed potions, så du var sikker på at kunne følge med løberne, eller spørge xcanner om lov til at benytte en form for speed/fly hack udelukkende til optagelserne kun (jeg ved dog ikke, hvor streng xcanner er om dette).
Det du siger er at: jeg kunne godt, men jeg vil ikke for det er at "snyde"? Du kunne jo bare vælge at sige nej til belønningen. Forstår jeg dig, er det du mener?Og med det ego jeg har...
Jeg kunne sikkert nemt have vundet det løb, hvis jeg havde tid og gad at deltage til det. Et par ture gennem hele løbebanen og jeg vil kunne den udenad, så ville jeg sikkert vinde, da jeg ikke så den store professionallitet og klarhed af "løbningen" af deltagerne. Men jeg gider ikke deltage i disse turneringer/lege pga. belønningen, da jeg ser tingene som ting, man skal gøre sig ordenligt fortjent til, altså selv finde det hele. Det skal være en udfordring at finde sine ejendele, kun sådan ser jeg, at man kan være rigtig stolt af det, man har opnået.
CUT!
- xcanner
Så er emnet vist uddebateret rigeligt, og man bedes holde sig fra trådende med mindre man har noget kontruktivt at tilføje.
Tak!
Tak!
It's all about the community
- baden27
Måske kan du lige skrive kort i beskrivelsen af videoen "Gå til 4:40 for løbets start" e.lign.razzerdenkage wrote:Jeg kan godt lave nogle "highlights" Som twitch.tv understøtter. Dog syntes jeg ikke der ikke er nogen grund til at lægge det på youtube, nu når man bare kan se det som det er og "hoppe" frem og tilbage i videoen.baden27 wrote:I de 20 dage jeg har været medlem på crafters.dk har jeg set to videoer optaget af ham - PvP Turnering #5 og Crafters Løbet. I begge videoer er der ikke sket noget som helst vedr. eventet i den første tredjedel af begge videoer. Denne del bedes venligst blive skåret ud af optagelsen, så man slipper for at skulle spilde tid med at se det - forbered dig i stedet med en klar introduktion/beskrivelse af, hvordan eventet kommer til at foregå. Lav evt. en indspilning af dig selv lave en intro, så den med sikkerhed kan siges struktureret og tydeligt.
I optagelsen af PvP turneringen #5 er dette hovedsagligt ment til, da det var en del værre end optagelsen af Crafters Løbet.
Forståeligt. Jeg kan forstå, at dette kun lige var lidt uheldigt og lidt af et særtilfælde, eller hvad man kalder det... at det kun er noget der skete den ene gang. Af min erfaring er efterskolers programmer heller ikke de nemmeste at have styr på. Så forståeligt er det da.razzerdenkage wrote:baden27 wrote:Til videoen Crafters Løbet var det for dårligt, at du i halvdelen af løbet fulgte to spillere, der rendte en helt forkert vej. Du burde have forberedt dig og programmeret vejen udenad klart i din hjerne, så du i stedet for ville være i stand til at optage de deltagere, som løb den rigtige vej. Derudover burde du have sørget for rigeligt med mad og drukket nogle speed potions, så du var sikker på at kunne følge med løberne, eller spørge xcanner om lov til at benytte en form for speed/fly hack udelukkende til optagelserne kun (jeg ved dog ikke, hvor streng xcanner er om dette).
Ja, det var lidt for dårligt at jeg ikke lige hade mad og potions nok med. Da jeg så på mit ur i går aftes at jeg skulle streame, smed jeg hvad jeg have i hænderne, løb jeg som en aden nørd hele vejen gennem min efterskole, med laptop, mus og headsæt under armen og tænte min computer. Så jeg nåde lige at logge på crafters persis klokken 20:00 så det ville være meget flabet af mig at bed SC om at vente med at stoppe løbet bare fordi at jeg skulle hente noget mad. Så det blev ikke helt optimalt med mad. Undskyld.
Faktisk havde jeg overvejet, hvis jeg havde tid til at deltage, at deltage og så, hvis jeg kom først, stille mig foran døren og derefter trolle det hele og hoppe udover kanten og lave selvmordrazzerdenkage wrote:Det du siger er at: jeg kunne godt, men jeg vil ikke for det er at "snyde"? Du kunne jo bare vælge at sige nej til belønningen. Forstår jeg dig, er det du mener?baden27 wrote:Og med det ego jeg har...
Jeg kunne sikkert nemt have vundet det løb, hvis jeg havde tid og gad at deltage til det. Et par ture gennem hele løbebanen og jeg vil kunne den udenad, så ville jeg sikkert vinde, da jeg ikke så den store professionallitet og klarhed af "løbningen" af deltagerne. Men jeg gider ikke deltage i disse turneringer/lege pga. belønningen, da jeg ser tingene som ting, man skal gøre sig ordenligt fortjent til, altså selv finde det hele. Det skal være en udfordring at finde sine ejendele, kun sådan ser jeg, at man kan være rigtig stolt af det, man har opnået.
Og så takker jeg dig for ikke at overdynge mig med hate, som jeg føler nogle af de andre har gjort, og at du faktisk har set noget konstruktivt i min besked.
At skrive på forum er ligesom at række fingeren op i skolen
- xmansen
Ved godt x har lukket den..fatKaizer wrote: Med hensyn til din kritik af selve løbet, så var vi nogle stykker, der havde brugt tid på at forberede os, og derfor kendte ruten. Men hele pointen med løbet var jo lige netop at der IKKE var en rute! Det kan godt være at du kun så det som et løb, men Kaffe og jeg brugte en god del tid på worldmap, for at planlægge den mest optimale rute. Der har på intet tidspunkt (set med mine øjne) været tvivl om at planlægning var en lige så stor del af løbet, som selve løbet.
men som for lige at [/u]understrege[/u] hvad meningen var med et her løb baden27...
Jeg er helt enig med hvad fatkaizer skriver her.
Ideen var at der IKKE var en rute og at man skulle have det SJOVT med de andre spillere på serveren! Jeg havde løbet ruten nogle gange, og vandt sjovt nok også pga af det - men det var sjovt!!
og de ting jeg vandt dem kunne jeg da også sagtens have fået selv? Men det var jo ikke derfor jeg stillede op!
Jeg stillede op for at vise at jeg tager dette community seriøst -IKKE for at vinde 3 enchantede tools.
- xmansen, vinderen af crafters løbet
Mvh xmansen
/finestone fortress crew
/finestone fortress crew