Lige en opdatering omkring hvad status er.
Vi har oprettet en gruppe bestående af 8 admins/moderatorer og 8 alm. spillere hvilket samlet set er 16 personer til at dække udgifterne til serveren. Den første regning er sendt ud til disse og vil dække alle omkostninger for det første kvartal af 2014 samt oprettelsen af serveren.
Jeg har bestilt følgende server ved Hetzner:
http://www.hetzner.de/en/hosting/produk ... erver/px60
Der er lidt ventetid forbundet med bestillingen fordi det er første gang jeg handler hos dem og de skal derfor først godkende mig. Jeg har sendt de informationer de beder om så jeg håber at så snart de har åbnet deres kontor så begynder der at ske noget. Det er dog lidt usikkert om de arbejder d. 23 december men jeg håber så jeg kan se lidt på sagerne i helligdagene.
Omkring domænet så har jeg stadig ikke fået overdraget dette fra xcanner men der arbejdes på sagen.
Jeg er rigtig glad for vi har kunne finde en løsning der vil gøre at Crafters.dk kan blive ved med at køre som projekt uden at vi skal give afkald på vores princip omkring vi ikke tillader køb af ingame fordele. Det er dejligt at se så mange har valgt at støtte op omkring denne server. Der venter os stadig en masse arbejde forud men så længe vi er sikre på at vi har en server der står kørende så skal vi nok klare disse udfordringer.