Minecraft 1.4 standard Server oppe nu!

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Cyndrom

Re: Minecraft 1.4 standard Server oppe nu!

Post by Cyndrom »

Okay det er godt at høre de er væk :)

Ellers må det jo bare være en learning experience for folk der ikke har oplevet griefing endnu.. så sætter man jo pris på de *strenge* regler vi har :P
RMJ1984

Post by RMJ1984 »

Pvp er skam fedt nok, men det skal ikke være over alt og mod folk som ikke gider. Der skulle være et område hvor der var PVP på eller noget. eller noget man selv skulle slå til med en commando.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

RMJ1984 wrote:Pvp er skam fedt nok, men det skal ikke være over alt og mod folk som ikke gider. Der skulle være et område hvor der var PVP på eller noget. eller noget man selv skulle slå til med en commando.
Jeg er enig :) Men derfor kan vi jo lige så godt have det på test serveren (der er jo ingen der bare slår folk ihjel alligevel)

ps hvis jeg vel teste noget senere så hvis folk vel se noget cool så log på!
To mine, or not to mine...
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Der er kommet en masse på og jeg tror ikke at nogen af dem har noget med crafters.dk at gøre :?
Der er griffere mellem dem!
Zzzzap smadrede noget jeg var ved at bygge
Ninjatonic12346 flyver og han siger at admin gjorde sådan at kan kunne (men han kender ikke navnet på den admin der gjorde det :? )
EDIT: Thenumber999 og en eller anden anden griffer min mine

Jeg tror at der er flere der bryder reglerne men er ikke helt sikker på hvem..
Rekalty

Post by Rekalty »

Alle kan komme ind på denne temp. server, og størstedelen er folk der aldrig har været forbi forumet, eller har noget at gøre med den oprindelige crafters server. Det eneste vi kan gøre, er at holde øje med, hvem der griefer og hacker, og så tilføje dem til ban-listen når crafters 1.4 kommer op at køre, så de under alle omstændigheder ikke kan genere os mere.
Da det er en "Vanilla" server, er det begrænset hvor meget man kan gøre for at på forhånd forhindre sådan nogle folk for at gøre det de har gang i, man må bare håbe de er ved at løbe tør for steder at forstyrre folk, måske enda forstå at det ikke er en holdbar plan, og at de ødelægger sig selv mere, end de ødelægger andre.
Det var vist min pædagogiske rant, skal heller ikke lade jobbet tage for meget over, skal vel stadig være menneskelig ;) Man kan vist stadig spille på 1.3_01 Crafters, hvis man har den gamle klient, og ellers ser jeg frem til at spille med jer igen, når 1.4 Crafters er klar :)
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Julemand er du sød at lave en white list med alle dem der er "VIP" på main serveren??
og måske sætte et nyt world op.. for den her er rimelig griffet og det er ikke sjovt at spille i en verden hvor man har mistet alle sine ting :(
NovaKiller

Post by NovaKiller »

Kan ikke rigtig se hvorfor jeg også skulle bannes da jeg endtlig ikke har gjort noget, det er kun Krongh der grifede og dræbte andre, men jeg havde så ikke været på forum andet en at lige kigge ind, før jeg kom ind på serveren.
Pars

Post by Pars »

@ Novakiller, Kan godt være banhammeren er faldet for hurtigt, men jeg forholder mig bare til hvad de andre spillere siger.

@ Julemand101, FYI så gik test-serveren offline her for små 5 min siden, inden da var der en del lag.

Edit: den er tilbage online
julemand101

Post by julemand101 »

Serveren er lavet således at hvis den går ned så starter den bare igen. Jeg er dog syg så jeg opdaterer først den officielle server engang i næste weekend (jeg tror heller ikke det blive et særligt godt resultat hvis jeg begynder at rode med serveren med den hovedpine jeg har). :cry:
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
atlem

Post by atlem »

god bedring julemand , take som painkillers :).
btw all the pluggins to make a stable safe server is uppdated. only (we) and (bb) need to get ther ass moving now and we are done atleast.
you shod use multi homes julemand . ppl love it ;)
have a great weekend crafters, lets dance whid wolfes
Post Reply