Jeg har oprettet en server nu der kører ganske alm. standard Minecraft server som folk kan få lov at lege på. Der er dog nogle nye tillægsregler her som ALLE skal respekterer og et brud på disse medfører ban.
- Man må under INGEN omstændigheder bruge server kommandoer i chatten. Jeg kan ikke slå det fra i standard Minecraft server så alle har i princippet mulighed for at lukke serveren ned. Det jeg gør er så at sørge for at serveren bare genstarter af sig selv hvis en idiot lukker den ned MEN jeg tjekker løbende i loggen om serveren er blevet lukket ned og de skyldige vil blive banned både fra den midlertidige SAMT Crafters.dk serveren.
Kommandoer som denne regel gælder er følgende (admins må gerne bruge kommandoerne men brug dem kun i yderst nødvendighed):
kick, ban, pardon, ban-ip, pardon-ip, op, deop, give, stop, save-all, save-off, save-on, time.
De kommandoer jeg giver lov til at bruge er følgende:
tp, tell, say.
Alle kommandoer jeg måtte have glemt er forbudt område.
- Bare fordi det er en midlertidig server betyder det ikke at reglerne ikke gælder. Vi kan ikke logge hvad i laver og heller ikke låse kisterne men hvis nogen bliver taget direkte for noget bliver i banned fra serveren samt Crafters.dk.
- ALLE nuværende brugere af Crafters.dk har adgang til serveren mens alle gæster kun kan se ting på serveren. Det er KUN admins der har lov til at tilføje folk til serveren (jævnfør regel 1).
- Hvis alt ender i kaos og jeg bliver tilkaldt i tide og utide lukker jeg serveren på stedet og så må i undvære Crafters.dk indtil bukkit kommer op.
- Jeg vil opdatere fra Minecraft standard server til Bukkit standard server + få plugins så snart Bukkit er oppe igen. Mappet vil dog stadig være det samme midlertidige.
- Der tages ikke backup af serveren så ved disknedbrud så mister vi verden. Dette anser jeg ikke for noget problem eftersom det alligevel bare er et midlertid map alligevel.
- Og tilsidst og til alles (eller nogen) glæde har jeg aktiveret mobs på serveren men jeg har ikke aktiveret pvp.
Adressen til serveren er: Crafters.dk:25566
Minecraft 1.4 standard Server oppe nu!
- julemand101
Minecraft 1.4 standard Server oppe nu!
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Pars
Re: Minecraft 1.4 standard Server oppe nu!
Det lyder rigtig godt jule.
Kunne vi ikke også prøve noget pvp??
Kunne vi ikke også prøve noget pvp??
- julemand101
Ok jeg aktiverer pvp på serveren når du beder så pænt om det. 

Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Vextordk
hey..
jeg har brugt /give komandoen, på test serveren..
det kommer ikke til at ske igen..
næste gang skal jeg nok læse forum inden jeg logger på test serveren.
sorry..
Vex
sorry..
Vex
- CptTomatoKing
Jeg har fundet en "Steve Co. Supply Crate" Det er et eller andet de har stoppet i den her update som gør at man kan betale for et eller andet 
Kan sige at det ligner en kiste med lys omkring men man kan ikke bare åbne den man skal købe et eller andet
Men hvad er det for noget? og hvad kan man få ud af det???
Edit datoen idag forklare hvis hvad det er...

Kan sige at det ligner en kiste med lys omkring men man kan ikke bare åbne den man skal købe et eller andet

Men hvad er det for noget? og hvad kan man få ud af det???
Edit datoen idag forklare hvis hvad det er...
⚒ To mine, or not to mine...
- julemand101
Det er så i orden. Jeg skal prøve at huske dig når jeg begynder at smide med ban-hammeren så hvis du bliver banned ved et uheld må du gerne referere til denne tråd.Vextordk wrote:hey..
sorry..
Vex

- Rekalty
I kan lige så godt lukke den server ned, den er overtaget af en spiller ved navn Krongh, og hans ven Novakiller.
Krongh har flere gange slået mig og RMJ ihjel, taget vores ting. Desuden kan han på magisk vis clip igemmen alt og flyve rundt.
Krongh har flere gange slået mig og RMJ ihjel, taget vores ting. Desuden kan han på magisk vis clip igemmen alt og flyve rundt.
- CptTomatoKing
Er det ikke derfor at der er en ban kommando??Rekalty wrote:I kan lige så godt lukke den server ned, den er overtaget af en spiller ved navn Krongh, og hans ven Novakiller.
- Rekalty
Ban kommando hjælper ikke meget, når der ikke er nogen admin på til at bruge den, desværre.
- CptTomatoKing
Hvis han har fløjet rundt og dræbt RMJ hvorfor har RMJ så ikke bannet ham??