Det her er kun en tanke, men er der mulighed for at indføre "god-mode" med Bukkit til spillere?
For dem som ikke er interesseret i mobs, ville de kunne slå "god-mode" til og derved undgå at blive forstyret (=slået ihjel) mens de koncentrerer sig om at bygge. Ligeledes vil de, som vil have lidt mere sjov og udfordring (RPG) ud af spillet, kunne så vælge at slå god-mode fra. På den måde er det helt op til den individuelle spiller selv.
Nye ting på crafters.dk
- Wufei
Re: Nye ting på crafters.dk
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
- Rekalty
Det var da også klart en mulighed, Wufei Mobs og RPG til dem der vil, og ren bygge-fred for dem der vil det.
- atlem
fredfulle mobs til du selv velger og angripe dem hadde vert en ide
- CasperSK
Jeg synes det synd at folk har så travlt med at installere en masse mods til spillet. Spillet er jo generelt et godt spil, mangler ja/beta ja. Spillets intention har jo hele tiden været at der skulle storme monstre rundt hele tiden. altså Hegn og fakler kommer i langt med.
Giv nu lige det her en chance, altså vi andre har virkelig gået håbet på at der ville komme mobs og nu er de her, jeg er virkelig ved at være træt i armene over at juble.
Giv nu lige det her en chance, altså vi andre har virkelig gået håbet på at der ville komme mobs og nu er de her, jeg er virkelig ved at være træt i armene over at juble.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- rePeter
Tænkte på det samme som Wufei foreslog.
Har det personligt at det ville være sjovt med mobs, men jeg gider ikke have at de skal forstyrre mig konstant. Så God-mode ville være fedt.
Har det personligt at det ville være sjovt med mobs, men jeg gider ikke have at de skal forstyrre mig konstant. Så God-mode ville være fedt.
- xcanner
Hvis man "arbejder" i et oplyst område, hvor meget forstyrre mobs så? Har fået meget forskellige "rapporter",- alt fra at det er muligt at bygge og til at forstyrrelsen fra mobs er absolut minimalt.rePeter wrote: Har det personligt at det ville være sjovt med mobs, men jeg gider ikke have at de skal forstyrre mig konstant. Så God-mode ville være fedt.
Med et sæt diamant armor, skal jeg lige hilse og sige at man kan modstå mange angreb fra spiders til creepers.
It's all about the community