my pointkaffeluskeren wrote:Ville virkelig ønske at vi bare kunne bygge hvad vi havde lyst til, så længe vi overholder 20 block-reglen.
Er swastikaet virkelig så stødende? really? Jeg har spillet et utal af spil som foregår i den periode hvor nazisterne brugte det gamle soltegn på deres egen måde, og kan ikke selv blive stødt af at se på det.
Det betyder ikke at jeg har lyst til at bygge en 'hagekors-park' eller noget tilsvarende, men det er vigtigt at vi har friheden til at kunne gøre det - efter min mening.
http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika
Herover et link som de fleste nok allerede har været inde på nu, men det giver en god idé om hvor gammelt det symbol er.
Hypotetisk: hvis jeg byggede en swimmingpool undermit hus med et swastika i bunden af bassinet og en penis som springvand i midten. Ville jeg så skulle bygge et 18+ skilt ude foran mit hus?
Hvor går grænsen, og hvor meget hensyn skal vi tage til andre? Hvis vi først begynder at forbyde det ene, vil det andet hurtigt følge efter.
der er ingen der bliver støt af det, fordi at man får smit så meget af det i hovedet af medier, spil osv. og serveren er stor nok til at man bare kan gå et andet sted hen og se på noget andet... Hvis man føler sig støt af hvad andre bygger så man man bare spille ssp så er man da sikker på at der ikke er nogle der laver noget man ikke kan lide/vel have