Jeg er blevet informeret at der er foretaget et større byggeprojekt inde på SMP Normal serveren og hvor personerne bag det ikke kendte til at det var meningen at SMP Normal blev nulstillet engang imellem. Da vi snakker om 17 personer (har simon123123 informeret mig om) og at projektet er ret stort allerede gør jeg derfor følgende:
SMP Normal mappet vil blive et endnu et map som altid vil være på serveren. Der er dog stadig mindre service på mappet således det ikke altid kan forventes at admins tjekker efter griefers. Dette er mest fordi vi ikke har mulighed for at se hvem der starter ildebrande og gør det derfor en del mere komplekst.
Planen er nu at hvis der kommer nye features i kommende Minecraft udgivelser så vil der oprettes et nye SMP Normal map. Jeg vil så her gøre kraftigt opmærksom på (en hel del skilte er inkluderet i denne plan) at det map vil blive nulstillet løbende.
Hvad angår SMP Nether er jeg endnu ikke klar over hvad vi gør der men det er ikke min opfattelse at der er ret mange der har lavet noget vildt der og derfor forventer jeg at dette map vil blive nulstillet. Men altså først nulstillet når der kommer en Minecraft opdatering hvor der fx er nye ressourcer som kun kan fås ved et nyt map.
SMP Normal server består (alligevel ikke)
- julemand101
SMP Normal server består (alligevel ikke)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- bobiboblolo
- julemand101
Re: SMP Normal server består
Simon: hvad siger du til det? Jeg mente også det var 5 personer vi snakkede om.
Jeg har ingen ressourcer til at tjekke efter om folk fortæller mig sandheden så hvis det er sandt det kun er 5 personer så vil jeg nok genoverveje beslutningen.
Jeg har ingen ressourcer til at tjekke efter om folk fortæller mig sandheden så hvis det er sandt det kun er 5 personer så vil jeg nok genoverveje beslutningen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- simon123123
hej jule jeg vil lige skrive navne på dem der bor i smp
jesper48
simon123123
fbg739
gufdavid
xmansen
mansen_h
emilhee
fratynoob
lucashik
volmar
xdsniperhd
jep123
pinncel
theturtleguy
hoejlev
gustavhe
neils
jesper48
simon123123
fbg739
gufdavid
xmansen
mansen_h
emilhee
fratynoob
lucashik
volmar
xdsniperhd
jep123
pinncel
theturtleguy
hoejlev
gustavhe
neils
- CptTomatoKing
- Rekalty
Din liste er ret misvisende, Simon. Klart, der er en del der har bygget forskellige ting i SMP, men ligefrem at sige, at det betyder de bor der, er et ret langt skridt.
- spy
julemand101 wrote:Jeg er blevet informeret at der er foretaget et større byggeprojekt inde på SMP Normal serveren og hvor personerne bag det ikke kendte til at det var meningen at SMP Normal blev nulstillet engang imellem. Da vi snakker om 17 personer (har simon123123 informeret mig om
Som jeg kan se det er der stor forskel på at folk bygger lidt her og der, og nogle på samme projekt, hvis alle 17 var på samme projekt ville jeg også bakke op om at det blev en fast map, men ikke som det ser ud til pt.simon123123 wrote:hej jule jeg vil lige skrive navne på dem der bor i smp
jesper48
simon123123
fbg739
gufdavid
xmansen
mansen_h
emilhee
fratynoob
lucashik
volmar
xdsniperhd
jep123
pinncel
theturtleguy
hoejlev
gustavhe
neils
Desuden undskylder det ikke folk at holde sig opdatere, med hvad der sker, på serveren via hjemmesiden.
Man kunne jo enlig sige sig selv, hov der er noget nyt vi kan porte os til andre steder, hvad mon det helt går udpå, gadvide om der ikke står noget på hjemmesiden.
Der har været et forum inlæg
se her det hele via linket og det er skrevet den 17 Apr 2011, 18:11
viewtopic.php?f=25&t=959
Jeg har lave lidt citat derfra
julemand101 wrote:Lige en hurtig kort information omkring en ny feature vi har fået på serveren i denne weekend. ..................................
Normal Crafters.dk
Vores alle sammen elskede Minecraft server som vi kender den. Her vil der ikke være mobs, ild, tnt eller pvp. Derved vil serveren kører helt som vi plejer at køre den uden at folk skal frygte en snigende Creeper.
SMP Normal
En alm. SMP server med mobs, ild, tnt osv. Kort sagt ingen begrænsninger andet end pvp er slået fra (ved ikke helt hvor jeg skal slå det til men det finder jeg nok ud af). Planen er lige nu at alt er tilladt herinde og hvis man ønsker at brænde hele mappet af så vil admins ikke stå i vejen for dette. Det betyder også at spillere der er inde i denne verden ikke skal forvente alt for meget support. Jeg har lidt planer om at dette map vil blive nulstillet når der er stemning for det og evt. hvis Notch kommer med nogle nice features. Fordelen ved mappet er lige nu at folk nu kan få bones og blåt støv til deres uld.
/Spy
Dette er helt og holden min mening og ikke nødventig andre adm. der deler det
PS foresten min søn har lavet lidt derinde også, så der er vel 18 personer der har bygget og ikke 17

- bobiboblolo
- julemand101
Jeg støtter også helt op omkring spy holdning. Inden i henter faklerne så se det fra mit perspektiv hele denne situation. Hvis sandheden er at der er så få personer som det nu lader til at være så er jeg nød til at sige at serveren vil blive nulstillet engang. Det er umuligt at gøre alle glade hver gang og her må jeg altså sige at det er folks egen fejl ikke at læse reglerne. Jeg har sagt til simon at mappet ville blive bevaret men det er kun ud fra de informationer han har givet mig i denne sag. Eftersom der er flere moderatorer der finder simon's oplysninger misvisende så vil jeg derfor ændre min beslutning.
Når jeg siger "engang" så er det fordi det først vil ske når notch kommer med en opdatering hvor det er påkrævet med nyt map for at få adgang til nye resourser eller hvis mappet ender med at blive komplet smadret. Så kort sagt:
ALLE SMP MAPS VIL BLIVE NULSTILLET ENGANG. DER ER INGEN GARANTI FOR AT INDHOLDET BLIVER BEVARET.
Hvis nogen gider sætte et skilt ved SMP portalerne om at alt indhold kan risikeres at blive fjernet så vil det være rart. Har ikke så meget tid.
Når jeg siger "engang" så er det fordi det først vil ske når notch kommer med en opdatering hvor det er påkrævet med nyt map for at få adgang til nye resourser eller hvis mappet ender med at blive komplet smadret. Så kort sagt:
ALLE SMP MAPS VIL BLIVE NULSTILLET ENGANG. DER ER INGEN GARANTI FOR AT INDHOLDET BLIVER BEVARET.
Hvis nogen gider sætte et skilt ved SMP portalerne om at alt indhold kan risikeres at blive fjernet så vil det være rart. Har ikke så meget tid.

- simon123123
Re: SMP Normal server består (alligevel ikke)
Det kan jeg faktisk godt se hmmmm jeg kan lige prøve med navne på dem der bor her
mansen_h--|
krissen-----/ de bygger sammen om en farm langt væk fra spawn.
simon123123
fbg739
lucashik
fraTynoob
casper15591
MM
mansen_h--|
krissen-----/ de bygger sammen om en farm langt væk fra spawn.
simon123123
fbg739
lucashik
fraTynoob
casper15591
MM