Dit Navn: lars
Dit Minecraft Navn: real_css
Alder: 13
Sted: sønderjyland
Interesser: Spil computer minecraft gmod hl2 css pnw2
Minecraft erfaring: jeg har haft minecraft i 7 månderder nu har spillet på minge server gennem tiden
Venner på serveren? FraTYnooB
Hvorfor vil du joine vores server:ja jeg vil gerne spille på jeres server fordi den siges at være god og jeg syntes byen er rigtig god med gode admins og en fed server har alle de mods og lignene i har
syntes du at der er mange spillere: ja jeg syntes det er fedt at der kommer på mange
Har du læst og forstået reglerne? ja
hvad har du tænkt dig at lave på servern: bygge et hus og leve og mine som man skal
hvordan fandt du vores server: en af mine venner fortalte om servern
hvad kan du lide at lave på server: bygge mit hus finde alle tingene i miner og dræbe monstrer og lave store ting
har du en god ide til servern med mods osv: jeg har tænkt på om servern kan bruge precius stones det er protection mod med guldblock der kan beskytte et område på 21x21x21 og ejern kan du fjerne og tilføje andre
link http://gurpy.com/forum/index.php?thread ... ection.45/
hvad forventer du til servern: tjaa der er ikke så meget at forvente servern se god ud som den er så
hvad syntes du om admins: admins er rare og hjælper gerne bare spørg
server ansøning
- lars chr
server ansøning
Last edited by lars chr on 14 May 2011, 18:12, edited 2 times in total.
- CptTomatoKing
Re: server ansøning
Jeg vel gerne have at du skriver lidt mere lars
Fx. så har du vel ikke bare stået og gloet ud i luften på forskellige servere i 7 måneder... Hvad har du bygget, hvordan kan du lide at spille minecraft (slå monster ihjel, mine eller bygge?) og hvad forventer du af denne server??
Fx. så har du vel ikke bare stået og gloet ud i luften på forskellige servere i 7 måneder... Hvad har du bygget, hvordan kan du lide at spille minecraft (slå monster ihjel, mine eller bygge?) og hvad forventer du af denne server??
⚒ To mine, or not to mine...
- CptTomatoKing
- Rekalty
Re: server ansøning
Banned for at duplikere døre (exploit) og for at smadre hul ved Bob's Shop i metroen, og for at kaste om sig med beskyldninger for hvem der sagde han skulle gøre det (Uanset hvem der sagde han skulle, er det stadig hans ansvar)