Ansøgning.

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
mathiaslassen

Ansøgning.

Post by mathiaslassen »

Mit minecraft navn er mathiaslassen og mit rigtige navn er Mathias. Jeg er 14 år og bor i Sønderjylland i Tønder :D .

Jeg har 2 venner på serveren (madsdamm9 og hekmawful) og jeg vil gerne være med til at bygge på deres by.

Jeg har spillet minecraft i et halvt år nu. Jeg har læst og forstået reglerne.

Det jeg laver i min fritid er at spille computer, xbox og håndbold. Jeg er meget aktiv i min fritid men får stadig tid til at spille Minecraft. Jeg spiller også musik.

Mvh. Mathias.
Tjek NPC (New Pork City) ud, der er portal fra spawn (Det er grisen på 2. sal). Spørg om en grund til hus/sommerhus af Hekmawful, mathiaslassen, MathiasHardcore, Sighvatur eller madsdamm9 :D
CptTomatoKing

Re: Ansøgning.

Post by CptTomatoKing »

Hej Mathias
Jeg syntes din ansøgning er lidt tynd..
Prøv at se vores eksempel her og/eller se de ansøgninger der er accepteret/promoted ;)
To mine, or not to mine...
mathiaslassen

Post by mathiaslassen »

Jeg tænkte også på at lave den sådan men min ven(madsdamm9) som hjalp mig med at lave den sagde at det var en du ide. Men jeg laver den lige om så må vi jo se ;)
Tjek NPC (New Pork City) ud, der er portal fra spawn (Det er grisen på 2. sal). Spørg om en grund til hus/sommerhus af Hekmawful, mathiaslassen, MathiasHardcore, Sighvatur eller madsdamm9 :D
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

lyder som en god idé
mathiaslassen

Post by mathiaslassen »

Dit Navn: Mathias.

Dit Minecraft Navn: mathiaslassen.

Alder: 14.

Sted: Sønderjylland.

Interesser: Spil, computer, minecraft, cod, xbox, håndbold og BMX.

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Jeg har spillet minecraft i godt et halvt år nu og har spillet lidt på andre multiplayer servers men syntes denne her er best pga. den er dansk og der er altid mange spillere online.

Venner på serveren? Hekmawful madsdamm9.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne ind på jeres server for at spille med mine venner og bygge på deres by (New Pork City) og lave nogle fede ting osv.

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst og har fuld forstået dem og syntes de er fair.

Håber denne her går :D
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Det tog dig ikke langt tid at lave den nye ansøgning :? men jeg tror godt den kan accepteres :)
Smut ind på serveren og find en admin/moderator ;)
mathiaslassen

Post by mathiaslassen »

Jeg er jo hurtig til at skrive :)
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Jeg har promotet ;)
Post Reply