Ansøgning Fra: Bioman0

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Bioman0

Ansøgning Fra: Bioman0

Post by Bioman0 »

Navn: Victor
In-game: Bioman0
Alder: 15
Sted: Gentofte, Sjælland
E-mail: victorolsen96@hotmail.com

Lidt om mig selv:
Som sagt, er jeg 15 år og Går i en superfed 8.klasse i Lyngby. (Jeg er for øvrigt lige blevet konfirmeret), I min fritid spiller jeg badminton, som jeg har gået til i 6 år, men desværre er jeg blevet skadet i knæene. Så tiden går for det meste med, at spille på pc og ps3: Mine favorit spil er: World Of Warcraft, Mass Effect 2, Brink, og Minecraft :P (Jeg har lært Minecraft, at kende, igennem mine klassekammerater)
Jeg har efterhånden spillet Minecraft i cirka 2 måned. For tiden spiller jeg på en PvP server, som en fra min klasse ejer :D Men jeg kunne godt tænke mig at være lidt mere kreativ, i stedet for at Minecraft bare går over i ”Hack and Slasch” ^^
Nogle gange kan, jeg godt få lidt for meget af skyde og hack and slasch spil. Så jeg bruger nærmest Minecraft, som et spil hvor jeg kan sidde og slappe lidt af :D og hygge mig med vennerne :D
Jeg har fået anbefalet, denne server af ”Emmich”, som jeg kender godt ^_^. Han har vist mig rundt på serveren og ofc. ”Skycity” et par gange. Desuden har han gjort mig meget opmærksom på reglerne og min opførsel over for andre spillere.
Jeg synes det kunne være superfedt, at være en del af The Crafters, så jeg håber på, at i vil synes godt om min ansøgning.

Vis i vil have yderligere info, kan i bare spørge løs :D
Bioman0

Re: Ansøgning Fra: Bioman0

Post by Bioman0 »

Emmich her! Hvis det er noget værd, kan jeg godt sige god for Bioman0, jeg snakker tit med ham,(det er en af mine kolegaers søn) og jeg tror han har forstået, at vi ikke gider useriøse spillere på serveren.
Hilsen Emmich / sky city ..
miscje

Re: Ansøgning Fra: Bioman0

Post by miscje »

Hej Bioman0. En fin og alternativ ansøgning som jeg godkender. Hop ind på serveren og fang en admin, som vil hjælpe dig videre i forløbet.
You stay classy
Post Reply