Dit Navn: Mathias
Dit Minecraft Navn: Bond001
Alder: 15
Sted: Midtjylland
Interesser: Fitness,Computer,Minecraft og Venner
Minecraft erfaring: jeg har spillet Minecraft i 1 år og jeg har været på Crafters.dk og jeg har haft min egen server som blev hosted på Multiplayer.com så jeg har en del Admin erfaring
Venner på serveren? razzerdenkage, svante191.
Hvorfor vil du joine vores server: jeg vil gerne joine crafters.dk fordi jeg kender serveren og jeg ved derfor hvad den står for og den gode stemning der generelt er på serveren. jeg er også særligt glad for denne server fordi jeg syntes at serverens regler er meget rimelige og derfor er der næsten ingen griefers på serverne.
Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst og forstået jeres regler.
Ansøgning
- miscje
Re: Ansøgning
Hejsa. Selvom du har spillet på den før, må vi bede dig om at lave ansøgningen om, så den er opstillet ligesom under eksemplet.
You stay classy
- bobiboblolo
- Bond001
- Rekalty
Jeg kan ikke se hvordan jeres opførsel på en anden server, er relevant for denne ansøgning, men i lys af jeres relation til hinanden, burde du nok fjerne bobi som ven, på din ansøgning.
- razzerdenkage
Det er mig der eger den aden server(kageserveren). Både Bob og Bond er gode spillere men er dårlige venner irl. Jeg syntes at i skal lukke Bond ind på serveren, men Bob og Bond skal holde deres meninger for dem selv.
-razzer. Peace.
-razzer. Peace.
CUT!
- miscje
Jeg har slettet din anden ansøgning, som var en tro kopi af denne. Forstår ikke lige formålet med det. Din kontrovers med bob må i selv løse, og har ikke noget med os at gøre. For os at se er det påstand mod påstand.
Dømt udelukkende fra din ansøgning er jeg villig til at godkende ansøgningen.
Dømt udelukkende fra din ansøgning er jeg villig til at godkende ansøgningen.
You stay classy