navn: Jonas
Alder: 15
minecraft navn: jonasen67
sted: midtjylland
interesser: Fodbold knallert (Puch Monza 2g) og mest af tiden computer (spil) jeg spiller Minecraft, MW 2 GTA IV og mange andre spil.
Minecraft erfraing: øhhm jeg har spillet minecraft siden Alpha 1.2.6 (Før 20/12/10), lige som min ven mikkel eller hejaa20. når jeg bygger prøver jeg for det meste noget nyt og hvis det bliver grimt fjerner jeg det og prøver igen, så jeg forsøger altid at gøre mit bedste.
mine venner på serveren er: hejaa20 og nicoline1
hvorfor vil du gerne ind på serveren? : øhh jeg vil gerne ind på serveren fordi nogle af mine venner er inde på serveren og fordi jeg er intreseret i hvad andre kan bygge og selvfølgelig også møde andre Minecrafter's
og ja jeg har forstået reglerne....
Ansøgning
- CptTomatoKing
- Rekalty
Re: Ansøgning
Hvad har du gang i, Joachim? du skal ikke skrive din ansøgning, inde i en andens ansøginng
- miscje
Joachim, jeg har slettet din ansøgning som du havde skrevet i en andens én gang. Jeg har også sendt dig en besked herinde. Hvis du ikke finder ud af det i tredje forsøg må vi desværre afvise dig.
You stay classy
- CptTomatoKing
Så har han fået sendt den rigtigt jeg har slettet det andet
⚒ To mine, or not to mine...
- jonasen67
øhhm jeg har først lige fået min kode til minecraft tilbage efter jeg har været hacket. og nu er jeg jo bannet fra den her server... og jeg vil gerne vide hvorfor og hvordan.. og selvfølgelig gerne vide om jeg kan
blive unbannet og hvordan.. og hvis ikke hvorfor??
blive unbannet og hvordan.. og hvis ikke hvorfor??