Mit navn er:Thomas.
Mit navn på Minecraft er: Dimitri1942
Min alder er: 13 år.
Jeg bor i byen Silkeborg som ligger i midtjylland(nice by (Y)
Mine interesser er: Kreativitet og design i MINECRAFT Og selvfølgelig dyrker jeg Judo (som er en kampsport) Counter-strike, Call of duty black ops, computer og teknik.
Minecraft erfaringer: Jeg har ca. Spillet minecraft i 4 måneder og bygger mange ting og laver mange projekter jeg vil gerne hjælpe andre med at bygge projekter.
Min ven spiller også på crafters.dk
han hedder marcus007363
Jeg vil joine severen fordi: Min ven siger det er en MEGA GOD SERVER! og jeg er altid frisk og parat til minecraft. ;D Jeg har set nogle videoer på youtube og banen ser god ud. Jeg kunne godt tænke mig at spille online for jeg har kun spillet på en dårlig server som hed danish vikings. For det meste har jeg os bare spillet singleplayer og det er ved at blive lidt kedeligt. Jeg vil gerne have en masse inspiration fra crafters.dk til at bygge nogle fede ting.
serveren danish vikings. Jeg ved ikke om de har et forum eller noget i den stil fandt den nemlig bare inde på en hjemmeside med masser at ip adresser. Håber det var fint.
Jeg har læst og forstået reglerne.
Ansøgning.
- thomas98s
Ansøgning.
Last edited by thomas98s on 07 Jun 2011, 16:20, edited 4 times in total.
- thomas98s
Re: Ansøgning.
thomas98s wrote:Mit navn er:Thomas.
Mit navn på Minecraft er: Dimitri1942
Min alder er: 13 år.
Jeg bor i byen Silkeborg som ligger i østjylland.
Mine interesser er: Kreativitet og design i MINECRAFT Og selvfølgelig dyrker jeg Judo (som er en kampsport)
Minecraft erfaringer: Jeg har ca. Spillet minecraft i 4 måneder og bygger mange ting og laver mange projekter
Min venner spiller også på crafters.dk
Jeg vil joine severen fordi: Mine venner siger det er en MEGA GOD SERVER! og jeg er altid frisk og parat til minecraft. ;D
Jeg har læst og forstået reglerne (Jeg forstår dem godt)
- thomas98s
hvad mener du ?Rekalty wrote:Hvad laver du?...
- Rekalty
Du har citeret hele din ansøgning, så den er dobbelt
- thomas98s
Ups... :O men er den egentlig godkendt ?
- Rekalty
Der er bedre måder at få admin's opmærksomhed, ud over at "bump" din post
- thomas98s
Jeg troede jeg havde glemt at sende den fordi der gik et stykke tid før en Admin kommenterede min ansøgning haha Men var den godkendt eller?
- xcanner
Hvem er dine venner og hvor har du spillet minecraft før henne?
It's all about the community
- thomas98s
Altså jeg har spillet en lille smule på en server som hedder danish viking. min ven hedder marcus12350.