Hi... Dudein1337 her...
jeg er blevet banned... hvorfor?
ja jeg tog jo nogle ting torsdag 09/06-2011 der ikke tilhørte til mig, jeg planlagde at ligge dem tilbage med det samme, og vi fandt ud af det med dem tingene tilhørte? der var admins der snakkede med mig og de sagde da god for det??? så forstår ikke lige hvorfor jeg er blevet banned i dag eftersom om at jeg har været inde tidligere og der var der ingen complains?
svar tak.....!
Yea uhmm why?
- julemand101
Re: Yea uhmm why?
Spændende historie. Kan du komme med nogle detaljer om hvilken admin det var du snakkede med samt et mere præcist tidspunkt da vi så kan se i loggen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- miscje
- julemand101
Jeg har fundet frem til den samtale du havde og kan se det er xcanner og Pars du snakkede med. Det er vidst en modifikation af sandheden med:
I denne sag har du altså brudt reglen:
Jeg kan ganske enkelt ikke se nogen steder hvor de accepterer din undskyldning eller at de siger at det er i orden. Du er så blevet banned fordi du også har hugget noget jernbane fra brugeren madsdamm9 som klagede over det (så du havde åbenbart ikke lagt alt jernbane tilbage). Den admin der så har banned dig er 007mads1.der var admins der snakkede med mig og de sagde da god for det???
I denne sag har du altså brudt reglen:
Og er derfor dømt til evigt ban. Følgende citat siger alt om din holdning til andres ejendom:1. Du må ikke ændre konstruktioner (bygninger, monumenter, osv.) som ikke tilhøre dig.
Dette er så stort et brud på reglerne at jeg på ingen måde vil tilgive det. Du kan være heldig at en anden admin/moderator ser mildere på det.2011-06-09 20:39:59 [INFO] §7[VIP]§f §aDudein1337§f§7:§f sandt.... troede ikke at det blev brugt så jeg troede vi kunne bruge det kort... havde self planer o
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- CptTomatoKing
Med det julemand har fundet der er jeg enig i evigt ban fra serveren.
⚒ To mine, or not to mine...