ansøgning igen

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
poppop4231
Posts: 11
Joined: 12 Jun 2011, 18:31

ansøgning igen

Post by poppop4231 »

Mit navn: Peter Hviid

Alder:12

Minecraft Navn: poppop4231

Sted: jeg bor i en lille by kaldet birkerød som ligger i bistrup

interesser: computer spil, Xbox, og fjernsyn.

MInecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i 3 uger (singleplayer) hvorjeg har bygget mange forskellige hus Osv.

Venner: jeg har ingen venner men vil forhåbentlig finde nogen på denne fantastiske server.

Hvorfor jeg vil joine jeres server: jeg vil håbe at jeg kunne få nogle venner på den her server og det er jo også den eneste danske server i minecraft, jeg ville gerne bidrage til samfundet i serveren Crafters.dk med at bygge nogle huse og sådan nogle ting, jeg vil også gerne ud og udforske minecraft verdenen med andre danskere. det er også bare kedeligt ikke at kunne bygge i serveren, jeg har også meget erfaring med at bygge huse fra singleplayer versionen. så jeg kan jo bygge rigtig gode huse og dermed bidrage til crafters.dk

Extra info: har også stor interesse i andre online spil som battlefieldheroes Osv. men det spil jeg spiller mest af de to er selvfølgelig Minecraft :D
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: ansøgning igen

Post by miscje »

Dette citat er taget fra din ansøgning nummer to:
poppop4231 wrote:jeg spiller heller ikke singleplayer med . kæft i er dumme
Du gør det bare værre for dig selv hele tiden. Stop med at ansøge herinde. Vi banner din IP-adresse, hvis du ikke forstår et nej denne gang...
You stay classy
Post Reply