Forslag til ny regel ?

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
JonasHanberg

Forslag til ny regel ?

Post by JonasHanberg »

Hej, nogle af mine venner og jeg har lagt mærke til at der er kommet meget lag vi ved ikke om det er begrund af alle de spillere der var online eller om i var i gang med at ændre noget, men måske kunne i lave en regel der sagde at man skulle logge ud, hvis man gik AFK eller måske at man blev kicked automatisk, hvis man var AFK.
Mvh Jonas
julemand101

Re: Forslag til ny regel ?

Post by julemand101 »

Vi døjer rigtig nok meget med lag og der undersøges løbende hvad problemet kan skyldes. Lige nu har jeg meget fokus på at det lader til at der kommer lag hver gang folk logger ind og logger ud. Jeg tvivler derfor lidt på at det skyldes de mange der er AFK. AFK brugere påvirker i det hele taget meget lidt serveren eftersom de ikke bevæger sig og derfor ikke aktivere nogen af de mange plugins vi har. Der er selvfølgelig noget af verden der er loaded det sted de står men jeg tror ikke det er her vi skal finde lag problemet. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
JonasHanberg

Post by JonasHanberg »

julemand101 wrote:Vi døjer rigtig nok meget med lag og der undersøges løbende hvad problemet kan skyldes. Lige nu har jeg meget fokus på at det lader til at der kommer lag hver gang folk logger ind og logger ud. Jeg tvivler derfor lidt på at det skyldes de mange der er AFK. AFK brugere påvirker i det hele taget meget lidt serveren eftersom de ikke bevæger sig og derfor ikke aktivere nogen af de mange plugins vi har. Der er selvfølgelig noget af verden der er loaded det sted de står men jeg tror ikke det er her vi skal finde lag problemet. :)
Det havde jeg ikke tænkt over, er helt enig i det du siger.
Rekalty

Post by Rekalty »

Det kan lige så meget skyldes 1.6 - det havde mange fixes, men endnu flere bugs, nogle af disse blev fixed, men der er stadig meget der skal rettes op på, efter det rod notch og hans hold lavede... Der bliver arbejdet på at løse det fra vores side (om end ikke fra min side, jeg slacker bare)
julemand101

Post by julemand101 »

Rekalty: Det lyder flot og som om du laver noget. :lol:

Men lad vær med at smide alle fejl over på notch. Der er også rigtig mange ting som bukkit udviklerne har fjumret med og som løbende bliver rettet op. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
MPC_phoenix

Post by MPC_phoenix »

julemand101 wrote: Men lad vær med at smide alle fejl over på notch. Der er også rigtig mange ting som bukkit udviklerne har fjumret med og som løbende bliver rettet op. ;)
Det jo fordi de skal have noget at lave derinde, og måske synes de også det sjovt at lave lidt sjov med folk lige som steam hele tiden fucker mods i css up med deres updates.
Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
John F. Kennedy, Speech to UN General Assembly, Sept. 25, 1961
35th president of US 1961-1963 (1917 - 1963)
julemand101

Post by julemand101 »

Nu har jeg selv lige lavet et universitets projekt hvor vi blandt andet lavede et API til vores system som andre udviklere skulle benytte. Det er ret svært at foretage designbeslutninger med sådan et API og samtidig sørge for det aldrig skal laves om. Jeg er ret sikker på at Valve, Notch, Bukkit osv. gør hvad de kan for at bevare API'et så stabilt som muligt men det er altså en kompliceret opgave og det er helt sikkert at folk bliver sure (nu lykkedes det så os ved uni-projektet at aldrig slette eller lave noget om i vores API men det var også ret kompliceret samt det er ikke det største API verden har set). ;)
Post Reply