Navn Kristoffer.
Alder 13.
Hobby fodbold og computer.
Jylland.
Jeg vil gerne spille på jeres server fordi jeg kender en der spiller der ( CRTras.dk) og siger den er fantastisk . Jeg vil bygge huse med venner og lave pæne skulpturer. Jeres server ser god ud og meget "Prof" ud så derfor vil jeg gerne spille. har spillet en del på singelplayer og bygget meget seje og pæne ting
(Jeg har læst reglerne)
Hilsen Kristoffer
Ansøgning
- kirkhammer
Re: Ansøgning
jeg synes din app er lidt tynd kig evt. på denne viewtopic.php?f=8&t=6 og brug den som skabelon
The kirkhammer has spoken.
- MineJocke
Navn. Kristoffer
Alder. 13
By. århus
Venner på minecarft. CRTras1.dk
Interesse. fodbold og minecraft og Css.
Erfaring. Jeg har spillet minecraft 2-3 måneder og har bygget Floder og Storer cactus farme. Og meget pæne huse i alle mulige slagse f.eks uld .
Projekter. Jeg vil starte med at lave et stort hus, og jeg vil meget gerne bygge tv tårnet i berlin i uld med nogen inde fra jeres server.
Hvorfor jeg vil joine serveren. Jeres server ser meget professonel ud så jeg er meget intreseret i at komme til at spille. Jeg kan godt lide i har skrevet meget om reglerne fordi personligt hader jeg også selv hvis folk hugger ting fra en .
Jeg har læst og forstået reglerne (ellers spørg)
Hilsen kristoffer.
Krydser fingrer.
Alder. 13
By. århus
Venner på minecarft. CRTras1.dk
Interesse. fodbold og minecraft og Css.
Erfaring. Jeg har spillet minecraft 2-3 måneder og har bygget Floder og Storer cactus farme. Og meget pæne huse i alle mulige slagse f.eks uld .
Projekter. Jeg vil starte med at lave et stort hus, og jeg vil meget gerne bygge tv tårnet i berlin i uld med nogen inde fra jeres server.
Hvorfor jeg vil joine serveren. Jeres server ser meget professonel ud så jeg er meget intreseret i at komme til at spille. Jeg kan godt lide i har skrevet meget om reglerne fordi personligt hader jeg også selv hvis folk hugger ting fra en .
Jeg har læst og forstået reglerne (ellers spørg)
Hilsen kristoffer.
Krydser fingrer.
- kirkhammer
denne gang var den noget bedre men store kaktus farme er ikke tilladt på denne server bare lige til info
The kirkhammer has spoken.
- MineJocke
Er den godkendt;D
Hilsen Kristoffer.
Hilsen Kristoffer.
- kirkhammer
- kirkhammer