Mit Navn er Maja
Mit Minecraft Navn er Maja4626
Jeg er 12 år, og jeg har fødselsdag d. 13 maj.
Jeg kommer fra Falster.
Jeg interesser mig for Taekwondo, at tegne og at spille Minecraft
Minecraft erfaring: Jeg har kun spillet Creative og lidt Beta. Da jeg næsten lige har fået det.
Venner på serveren: Stjerneidioten (Min storebror)
Jeg vil gerne joine jeres server fordi, at min storebror har anbefalet den. Jeg har selv været inde og set den, og den så vildt fed ud. Jeg vil også gerne joine den fordi, at det er en dansk server Jeg vil gerne lave Østerlars Rundkirke fordi, at den er så speciel. Den er den mest kendte rundkirke.
Jeg har læst jeres regler op til flere gange, og jeg har forstået dem. Min storebror har banket dem ind i hovedet på mig op til flere gange
Maja4626s ansøgning
- maja4626
- Rekalty
Re: Maja4626 ansøgning
At Stjerneidioten er din bror er da et klart plus (eller minus, hvordan man nu ser på det) men jeg vil gerne have du gør lidt mere ud af din ansøgning. Skriv lidt mere om, hvorfor du vil joine, hvad du har tænkt dig at lave herinde?
- stjerneidioten
Hallo Du ser det da som et plus ikke også Reka Og det tænkte jeg godt du ville sige til hende
Men jeg var ikke rigtig til megen hjælp da jeg jo er fra generationen før applications
Men jeg var ikke rigtig til megen hjælp da jeg jo er fra generationen før applications
- Rekalty
Den kan jeg godt acceptere, fang en admin/mod og bliv testet i reglerne