Dit Navn: Lasse, kaldes gerne Kjeldsberg! Da det er mit efternavn.
Dit Minecraft Navn: Wizflipper
Alder: 13
Yes, bestået de første tre spørgsmål!
Sted: Sydals. Lille dino nede i venstre hjørne af Jylland, på kortet.
Interesser: I min fritid, spiller jeg meget computer. ' Ferie lige pt. ' Jeg er dog lige blevet taget i at spille klokken 05:00 om natten, så nu må jeg kun spille fra aftensmad til klokken 24. ' Busted Big Time Yeah '. Jeg er meget sammen med vennerne, bruger dagen på at bade. Jeg går til amerikansk, ' pause pga. sommerferie, men fortsætter efter sommerferien.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft før, ja. Jeg har både spillet en masse single player, surfet rundt på andre servere. + Mine venner og jeg har dog også selv haft en server eller to. Mine venner og jeg, har også haft et stort proojekt igang, vi har bygget ' Nuketown ' fra Cod: Black Ops. Det blev en kæææmpe succes.
Yes, tre mere, snart færdig!
Venner på serveren? Jeg har dog en ven på serveren. Han hedder Alexander kludt. Derefter har jeg et ton af bekendte, Alexander, har vist mig rundt på deres ø. ' Sky world, sejt, man får sine egne øer. ' Og hvis jeg blev accepteret er jeg velkommen. Navnene på de andre er f.eks Z0W4yyy, og så kan jeg faktisk ikke huske de andre.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne ind på serveren, fordi størstedelen af mine venner, er derinde. Jeg har været på serveren. Og jeg elsker ideén med ' skyworld '.
Har du læst og forstået reglerne? Ja, det skulle jeg da mene, de er ikke meget svære at forstå!
-Det var så de tre sidste.
Det var så ansøgningen fra Wizflipper. ' KALDES GERNE KJELDSBERG ' !
Ansøgning
- Pars