Thehardstyle

Kritik af Crafters.dk
MPC_phoenix

Thehardstyle

Post by MPC_phoenix »

har lige set thehardstyle bruge flyhack, i pvp og han har også sagt at han bruger speedhack og xray.
Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
John F. Kennedy, Speech to UN General Assembly, Sept. 25, 1961
35th president of US 1961-1963 (1917 - 1963)
julemand101

Re: Thehardstyle

Post by julemand101 »

Hvor er det helt præcist han har sagt at han bruger speedhack og xray? Jeg kan ikke lige se det i ingame chatten men hvis du har et klokkeslæt så er det nemmere at tjekke. Men der er flere advarsler i loggen om at dkhardstyle har bevæget sig underligt på serveren.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Jeg så ham flyve og det er tydeligt at se i loggen at han har haft gang i noget hack...
Han er bannet.
To mine, or not to mine...
thedkhardstyle

Post by thedkhardstyle »

Yup Yup, og indrømmer det gerne, ;)
Da jeg igår kom til og slå fly og speed hack til (samme knap) til ved en fejl og jeg allerede der viste jeg skulle bannes tænkte jeg at jeg godt kunne flyve lidt rundt og hygge idag :twisted: :shock:
julemand101

Post by julemand101 »

Din logik er komplet forskruet. Hvis det havde været et uheld og du hurtigt opdagede det og slog det fra havde du fået en advarsel eller max. fået et ban i en uge. Men ved at fortsætte med at bruge det i længere tid og fuldt ud misbruge det så er det at vi kun kan give dig ban på livstid.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
thedkhardstyle

Post by thedkhardstyle »

okidoki,
men lige et spørgsmål.
Hvis jeg nu flytter til et andet land, eller andet sted i danmark, så får jeg jo nuu ip adresse.
OG hvis jeg får ny computer og ny minecraft acc, så kan jeg vel spille på crafters igen?
Og hvis jeg nu gjorde det.. hvis i så fandt ud af at det var mig, ville i så banne min nye bruger?;)
RLarsen

Post by RLarsen »

han er tydeligvis ikke særlig gammel - var det ikke en ide at banne ham fra forum også? har lige sat og læst loggen. han lyder ikke som en der er værd at holde på.
tror også bare at aæt han har lavet i dag skal rolles tilbage på serveren
Image
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Enig med RLarsen
To mine, or not to mine...
thedkhardstyle

Post by thedkhardstyle »

Og i svarede ikke på mit spørgsmål fordii?
julemand101

Post by julemand101 »

thedkhardstyle wrote:okidoki,
men lige et spørgsmål.
Hvis jeg nu flytter til et andet land, eller andet sted i danmark, så får jeg jo nuu ip adresse.
OG hvis jeg får ny computer og ny minecraft acc, så kan jeg vel spille på crafters igen?
Og hvis jeg nu gjorde det.. hvis i så fandt ud af at det var mig, ville i så banne min nye bruger?;)
Hvis vi finder ud af det er 100% sikkert dig så vil du blive banned fra serveren. Problemet er så hvordan vi kan lave en vurdering der er 100% korrekt. Desuden vil der også være formildende omstændigheder hvis du laver det trick om fx et halvt år og lover at du ikke gør det igen. Men igen, det er noget der skal vurderes til den tid.
Post Reply