min ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
lolle7

min ansøgning

Post by lolle7 »

Jonas.

lolle7.

15

Løgstør Nordjylland Danmark.

Jeg laver ikke meget i min fritid men har dog stor interesse for computerspil, jeg hænger meget ud med mine venner og det er noget af det bedste jeg ved.

Jeg har snart spillet minecraft i 2 år og er blevet rost meget for de ting jeg har bygget, jeg er aldrig blevet bannet fra en server og har aldrig fået en advarsel.

jeg kender MarcusGK og Kaffeaage og de har fortalt mig en masse godt om jeres server.

Jeg vil gerne join jeres server fordi der ikke er så mange der render rundt og ødelægger alt hvad de ser, og fordi der er mange venelige mennesker på den og har hørt at der ikke er mange problemer på den og har hørt meget godt om den.

Jeg har læst og forstået alle reglerne og har læst dem mange gange.

Jeg bor hjemme og skal til at gå i skole i Aars i 10 klasse jeg drømmer om at blive tømrer og opnå en masse i mit liv, jeg har to brødre som også bor hjemme. Jeg snakker tit med mine venner og prøver at finde en dage hvor vi kan hænge ud, der er ikke noget bedre ind at feste med dem :) bruger meget af min tid foran computeren.

Hilsen Jonas.

Ps. håber at komme ind på serveren.
Last edited by lolle7 on 05 Jul 2011, 15:22, edited 1 time in total.
kirkhammer

Re: min ansøgning

Post by kirkhammer »

synes din ansøgning er for tynd til at jeg kan godkende den kig på andres ansøgninger brug evt vores skabelon skriv noget mere om hvor lang tid du har spillet og hvorfor du netop vil ind på vores serve, hvilke venner du har på serveren hvis du har nogle her inde, skriv lidt om dine andre interesser så jeg kan lære dig bedre at kende
The kirkhammer has spoken.
kirkhammer

Re: min ansøgning

Post by kirkhammer »

kan godt godkende din ansøgning nu.
The kirkhammer has spoken.
Post Reply